mandag 9. februar 2015

Fineste morsdag

Ja, det hadde jeg i går.

Sov lenge, gikk en 2 timers lang tur. 
Kom hjem til boller,
 som Andreas hadde bakt.
Så deilig med kakao og nystekte
boller!!



Stian sin deilige hjemmelagde
 pizza om kvelden,
og Robinson ekspedisjonen! 

En skikkelig fin morsdag!
Og blomster fikk jeg også!!!
Så heldig jeg er!!!
 Det eneste som manglet, 
var min egen mamma.
Det er 5 1/2 år siden hun døde nå.
Det ble alt for få morsdager,
 sammen med henne.

Klem til alle mammaer, 
og til alle dere som 
savner en mamma.

Fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Ååå...det var nå jeg skulle hatt de emojis´ene som er på mobilen for jeg fikk lyst å lage masse hjerter til deg!!!
    Slike dager kommer nok savnet av mor frem litt mer enn ellers!!!
    Bra du likevel hadde en super dag,det fortjener du!
    Jeg har prøvd å være en kjekke mamma i dag,laget skoleboller og ungene ble i hundre nå når de kom inn dørene og luktet den deilige lukten,....men det er de "tyngste" skolebollene jeg har laget så vet ikke helt om det blir så vellykket denne gangen.Er det tanken som teller???SI ja da ;)
    Toveklem .)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.