mandag 12. januar 2015

Personlige endringer!



Hei på dere alle sammen!!!
Ja, som overskriften min viser i dag,
så er jeg i endring!
Jeg har min siste dag i 30 årene i dag.....


Men jeg er helt klar for 40 nye!!!!
Til lørdag blir det stor fest, 
og jeg gleder meg masse!!!

Mamma sa alltid, at når jula gikk ut,
kom Anne-Marit inn!
Det er nemlig 20. dag jul i morgen.
Og julen er over for denne gang! 


Håper dere har en fin ukes start.
Jeg planlegger både bursdagsfest og messe!
For nå nærmer det seg den store
 gave og interiørmessen på Lillestrøm.
 Gleder meg veldig!!!



Stor klem til dere alle fra Anne-Marit
som fortsatt bare er 39 i noen timer til ;)



6 kommentarer:

  1. Hei.
    Takk for fin og motiverende kommentar. Jeg var nesten nede i startvekt da jeg ble gravid med Mathilde. Har ikke jobbet aktivt for noen nedgang pga ammingen, men nå er det slutt.. 20kg skal bort.

    Så spennende uke du har i møte. Stor stas med selskap og feiring. En skal være glad for hvert år en får, det motsatte er ikke å foretrekke.

    Ha en flott dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Ønsker deg tillykke som 40 åring, om noen timer. Alder er bare ett tall.
    Gøy å stelle i stand til fest er det uansett. Har passert førtigrensa for noen år siden og
    synes det var helt greit. Kos deg med forberedelsene til laget og tenk på hvor mye mer
    livsvisdom du har nå enn da du fylte 30.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Topp å bli 40 skjønne vakre!
    Tillykke så mye med dagen i morgen❤❤❤

    Goood klem fra Camilla ❤

    SvarSlett
  4. Hei på deg;)
    Alder er bare et tall og 40 er herlig. Gøy å lage til fest;)
    Flotte bilder;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  5. GRATULERER MED DAGEN!!!!!!
    Hvordan føles det..for du skjønner jeg har ikke peiling,jeg har nemlig vært 29 i minst 15 år ;))))
    Håper du får en super dag,og selvfølgelig feiring i helgen!!!! Dekker du opp like lekre bord da som her er ihvertfall stemningen skapt!!!!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen !
    Nyt dagen og feiringen ..40 år er bare flott !!!!!!
    Nydeligste bilder du viser og jeg tenker oppdekkingen din blir like å fin !
    Klem fra Anne

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.