onsdag 7. januar 2015

Nytt år og blanke ark

Det er skikkelig deilig!!!!



Det er januar salg i butikken.
Og mange kunder gjør gode kupp!!!



Kalenderen for 2015.
Har mange tomme sider.




Det er en veldig god følelse!




Jeg gleder meg til min 40 års dag,
og til 4 års jubileum av butikken.


Og til den store gave og interiørmessen
22. januar!

Det er full fart i butikken om dagen.
Og hjemme om kvelden
koser jeg med med maaange
kopper med te,
 også har begynt på en
av bøkene jeg fikk til jul.



Ha en fin dag alle sammen.
Svigermor er 60 år i dag.
Så i ettermiddag blir det bursdagsfeiring!


Klem til alle fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Så koselige og fine bilder du viser i dag. Her var det sannelig mye fint! Så gøy at det er full rulle i butikken, januar er vel en hektisk handelsmåned det også. Her er vi i full gang med hverdagen vi også og jeg er i gang med bok nr. 2 som jeg fikk til jul :o) Det høres så spennende ut med gave og interiørmessen, der skulle jeg gjerne ha vært jeg også, men da må jeg kanskje starte butikk jeg også da :o) Ha en herlig kveld! God klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Made with love, created by heart! Love it!
    Have a happy New Year
    Elisabeth

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.