tirsdag 20. januar 2015

Jeg er der jeg også!

Hei og hopp, instagram er topp!!!!

Ja, veldig mange synes jo det.
Og flere og flere bloggere velger
 og forlate og legger ned bloggen, 
og bare legge ut på instagram.
Jeg synes det er trist,
 for jeg liker veldig godt å lese det som blir
skrevet, ikke mare se bilder med # !!!
Jeg har vært på instagram selv en stund, 
men har brukt det veldig lite,
da jeg synes det er mye mer koselig å blogge.


Men i og med at jeg bare er 40 år, 
og ikke en sær gammel dame,
må jeg jo bare forstå, og godta at de fleste 
andre også velger lettvinte løsninger, 
for å dele livet sitt med oss andre.
Så nå har jeg bestemt meg,
 for å bruke instagram litt mer.  
Og være litt flink å legge ut bilder der også! 
Men jeg kommer til å forsette å blogge som før!
For det synes jeg er så koselig! 
Og jeg er så glad i alle dere som følger meg, 
og legger igjen koselige ord der. 
Hvis noen har lyst til å følge meg på instagram, 
finner dere meg under navnet 
amdesign11


Hos oss laver snøen ned,
 blir så fint og hvitt!!!
Og helt topp med julekort stemning i går,
 da jeg var i Oslo og bestilte julevarer for i år!!!


Ha en fin dag!!!

Klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Hei på deg;)
    Jeg har også gitt etter og postet mine første bilder på Instagram. Men jeg skal fortsette med bloggingen ;)
    for jeg liker å lese litt i innleggene. Ja, mange er jo så flinke til å skrive.
    Ser deg på Instagram også;)

    God natt;)
    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.