søndag 4. januar 2015

Hjelpe meg

Som juletreet vårt har drysset denne jula.


Så i dag har jeg plukket ned pynten,
tatt ut treet, og støvsuget barnåler!
 (Stian hjalp til med det!)
Det kommer jeg nok til å gjøre i laaaang
tid fremover!




 Det blir litt ny julepynt hvert år, 
men noe går igjen år, etter år.
Disse julehjertene har mamman min heklet.




Disse herlige nisseungene ble hjem fra Ålborg!


 De rosa hjertene er fra butikken min, 
Og var årets julepynt på juletreet der.



Alltid litt vemodig å ta bort juletreet. 
Gleder meg allerede til å pynte et nytt tre, 
neste desember!

Resten av julepynten,
skal få glede oss 1 uke til!

Nå skal vi se på tv2 sumo.
Og "Hver gang vi møtes" fra i går.
Fikk ikke sett det, da vi var på besøk hos
gode venner.

Ha en fin søndagskveld!
I morgen er hverdagen her igjen.
Så denne kvelden skal nytes!!!!

Stor klem til dere alle fra 
Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Hver gang vi møtes er et så koselig program - godt det er mange uker igjen av det :)

    Et riktig godt nyttår ønskes deg :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.