søndag 25. januar 2015

Heldige meg!

Som alle sikkert nå har fått med seg,
 har jeg fylt 40 år.
Og i gave fra pappan min fikk jeg 
et smykke jeg ønsket meg veldig!
Et nydelig smykke fra Huldersølv, 
med rosa nydelige blomster, stener, perler
m.m. 


Smykket er veldig meg!
Og et veldig koselig minne fra pappa!



 For nye følgere, så mistet jeg mamman min 
for 5 1/2 år siden i kreft.
Derfor er gaven bare fra pappa.





Herlige detaljer, og en liten blomst i gull.
Smykket kostet mange tusen kroner,
Så det brukes ikke hver dag!

I dag har vi hatt et nydelig vintervær her.
Jeg har både vasket gulver og gått lang tur,
noe kroppen min nå ikke er så veldig
fornøyd med!
Nå blir det sofa og tv resten av kvelden.
Og oppladning til en ny uke.

Klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Heisann gamlemor ;))))

    For et vakkert smykke,ikke bare for det det ser ut som,men fordi du fikk det av din far og det er spesielt på den måten!!!! Noe å bli virkelig glad i!
    Har lest litt nedover bloggen din,har visst gått glipp av noen innlegg,men koslig å ta igjen da! Sier meg veldig enig i det med instagram,jeg har også bloggen nærmest mitt hjerte selv om jeg er ganske aktiv på IG.Men det er mye kosligere her hvor man kan skrive så mye man vil,og gjerne dele flere bilder av samme setting/situasjon istedetfor bare et kjapt et på IG.Så jeg får håpe du kommer til å fortsette med bloggen også selv om du skal bli mer aktiv på IG. Så deilig å få dra på messen og shoppe til butikken.Du er veldig flink å kjøpe inn,ser så mye fint du deler b¨de her og på FB!Heldige kunder som har en sånn fin butikk,og så bra de bruker den.Håper messen bød på mye fint...selv føler jeg kanskje jeg er helt utenfor alle trender men regner med jeg klarer å bli fristet av ett eller annet jeg også:Green Gate er jo bankers ;)

    Synd å lese kroppen din ikke er helt fornøyd,håper en kosekveld i sofaen kan gjøre susen vennen!!!!

    Toveklem .)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.