fredag 2. januar 2015

Grønt er skjønt

Ja, det er jo det,
 men på denne årstiden, 
synes jeg det er mye finere
 når det er hvitt ute!
Kuldegrader her hos oss, 
er snudd til mange varmegrader.
Og det lille hvite vi hadde ute, er nå borte.



Nå blir vi så lurt.
Det er nemlig ikke sånn her i landet,
at vi går rett fra jul til vår.
Vi skal jo nemlig gjennom en laaaang vinter først.
Og tro meg, den kommer helt sikkert i år også!!!




Ser at en del allerede har ryddet bort julen, 
alle må gjøre som de vil. 
Men jeg føler at det er å rydde bort jula 
i selve jula.

Men juletreet går snart ut, for det drysser
noe så fryktelig!!!!


I dag har vi vært på deilig lunsj, 
hos søstra mi med familie.
Masse god mat!
Her skal vi kose oss i helgen.
På mandag er nemlig hverdagen her igjen!

Ha en deilig fredagskveld.
Ja, det er det det er.
Selv om det føles som at det er mandag!

Klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Hei snuppa og Godt Nytt År til deg og dine!!!

    Snøen som kom og var så fantastisk forsvant etter et par dager hos oss også.Nå lyner og tordner det,hagler og blåser storm.Men litt koslig å være inne da likevel.I dag har jeg begynt så smått å plukke vekk julen,uvanlig tidlig til meg å være men sånn ble det visst.Men jeg er helt enig med deg,blir "forferdet" når jeg ser folk plukker vekk julen 1.juledag!!! Synd at julehøytiden har blitt så forvrengt på alle måter!

    Deilig å få et snev av vår i hjemmet med blomster og farger,men jeg håper indelrig på en skikkelig vinter først,med muligheter for ski,aking,sparkturer,skøyter og alt som hører til! Etter det kan våren få komme og da skal den bli deilig.
    Men vi får ta det som det kommer,uansett er det deilig med et helt nytt ubrukt år!
    Gleder meg til å følge deg videre i 2015!
    Tovekle m.)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.