tirsdag 27. januar 2015

Gammel lykke

Hei på dere!
Se hva jeg endelig har fått meg!
En gammel kjelke!!!



Jeg har lett etter det så lenge!


Takket være facebook,
 har jeg nå vært så heldig.
Noen kunne fortelle meg, 
at de hadde denne 
stående på låven.


Og jeg fikk kjøpe den!!! 
JIPPI!!!!


Når jeg kom hjem fra jobb i dag,
 var det ennå lyst! 
Så deilig!!!



Kjelken er skikkelig gammel.
Det er brukt treplugger, 
og det kan se ut som at den kan ha vært 
blåmalt, noen steder
for lang tid tilbake!!!


Tenk på alle de som har sust av gårde, 
på denne nedover bakkene!!!



Den gamle lykta jeg kjøpte for et par år siden
 hos Skrot-Tor,
 passer fint på kjelken!


Det gjør også de fine vottene mine, 
som bestemor til Stian har strikket til meg!







Ble mange bilder i dag!
 Klarte ikke velge!!!



Storkosa meg ute med kamera i herlig vinterlys!!!


Ha en fin tirsdagskveld alle sammen!!!

Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Lite kommentering av meg for tiden. Dagene flyr! Men du så flott kjelke. Og de nydelige vottene, de fanget min interesse. Ja, er det ikke deilig med lyset på ettermiddagen;)
    I morgen er det helg igjen og jeg tror det blir hyttetur på oss.

    God helg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Så fint
    varmaste kramar och Trevlig helg

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.