torsdag 15. januar 2015

Fredag, helg og feiring!

Hei på dere!!!



Det er fredag, og dans på tv!
 Det er helg,
 og i morgen blir det stor fest!
Jeg skal begynne på koldtbordet i kveld.


Og fortsette i morgen. 
Det skal dekkes bord, lakkes negler, 
paljetter og høye hæler skal på.
Men slå ut håret kan jeg ikke.
Det lange håret ligger igjen hos frisøren.
Har halvlangt hår nå.
Og tror jeg blir fornøyd med det!!!


Bildene i dag er fra Ib Laursen sin vår katalog! 
På mandag og torsdag, skal det bestilles
 vår og sommervarer til butikken.

Ha en fin helg alle sammen!
Min blir nok litt hektisk og veldig fin!!!

Stor klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Lykke til med den store festen og vet du får en minnerik kveld :) Gratulerer så masse Anne-Marit :)Klemmer Vibeke

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.