fredag 26. desember 2014

Magiske juledager

Riktig så GOD JUL til dere


alle sammen!!!



Ja, jeg håper dere har det fint alle sammen.
Vi hadde en veldig koselig julekveld,
 sammen med store og små i Kragerø.
Nydelig mat, både ribbe og kalkun.
 Og mange flotte julegaver.


Jeg fikk ny pc av mann og barn!
Så nå blir det mye lettere for meg å blogge.

Grunnen til at jeg ikke har fått laget et innlegg, 
og ønsket dere god jul,
er nemlig fordi at den gamle pc min,
 er helt ubrukelig!!!


Gleder meg til å skrive nye innlegg,
og legge ut bilder jeg har tatt i julen.

I går var vi på middag hos svigers,
 og i dag har vi bare vært hjemme.
Det har vært veldig fint i dag.
 For jeg har blitt så forkjølet.


 Så da er det godt å bare være hjemme
i kosedressen sin,
 pusle litt, skrive i juleboka,
 og kalenderen min for 2015. 


Også har jeg vært en liten tur i butikken,
 og gjort alt klart til salget som starter i morgen. 

50% på alle julevarer 
og julekjoler
 fra i morgen hos oss. 
Så er du forbi,
 er du hjertelig velkommen innom, 
for et kjempebra kupp på flotte varer! 


Ha en fortsatt fin 2. juledag!

Juleklemmer fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Gledelig jul til deg;)
    Så fine bilder du poster;) Ny pc tror jeg jammen står på listen her snart også!
    Vi nyter jul med snø og snø, bare så utrolig fint;) Guttene har vært hjemme, vi har kost oss, spilt spill, ski, joggesko og badetøy!! Noen (elste sønnen og venner) har tradisjon med bading i Trondheimsfjorden 1.juledag, i går var det i 11,3 minus.
    Ønsker deg fortsatt fin romjul;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. så herlige jule bilder
    så bra dere koser dere
    ønsker deg god bedring
    og fortsat god jul
    klem Eli:)

    SvarSlett
  3. Grattis med ny pc!!! Eg kryssar fingrane for at eg får ny til bursdagen min, for det byrjar skranta her òg...
    Fortsatt god jul ♥

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.