søndag 14. desember 2014

Jul ute på trappa



Hei på dere.
Så er det blitt 3. søndag i advent.
Det lukter jul i huset av svibler i full blomst.


Vi har hatt svinestek til middag, 
med danske søtpoteter og surkål.
Lukter jul det også!!!





Det er julepyntet både inne og ute hos oss.




I går var vi i selskap, hos verdens
mest gjestfrie venner!
Vi fikk servert 7 retter, 
med fantastisk mat, og veldig god drikke til.
Vi er utrolig heldige!!!




I kveld har vi vært og sett julespill, 
og hørt flotte julesanger.
Og når vi kom hjem igjen har vi sett film.


Ute herjer desember stormen igjen.
Håper bare jeg får sove i natt!
I morgen skal jeg ha en gjeng hit på førjulskos.
Det har blitt tradisjon. Og jeg gleder meg veldig!!!

Sove godt alle sammen!

Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. liebe anne- marit, danke für die schönen bilder und inspirationen, liebe grüße von angie

    SvarSlett
  2. Anne-Marit, I love the way you have decorated with greenery, tinware and lights/lamps. In Australia it is summer at Christmas, though where I live in the Mountains it is usually not too hot and sometimes cool if it rains. Once the lawn was covered in hail on Christmas Eve and we had a little touch of White Christmas.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.