onsdag 10. desember 2014

Jul i huset

Hei på dere alle sammen.




Tenk at det er bare 2 uker igjen til julekvelden da!
Og 2 uker, det går fort det!!!
Er du i rute du da?



Jeg mangler noen gaver, noe vasking, og matlaging.
Men jeg tror jeg skal komme i mål i år også altså!


I Ålborg fant jeg disse herlige små Maileg nissene! 
De er jo bare så skjønne!!!


Det er jul i hele huset hos oss. 
Fra 1. desember til langt ut i januar!


I dag viser jeg frem jul på kjøkkenet vårt.


Vi har et gammeldags kjøkken, 
med ekte panel.
Den malte jeg blå i fjor høst.
Har ikke angret på det.
Møblene er en miks av nytt og gammelt.
Interiøret er både arvet, bruktfunn,
og nye skatter!





I morgen skal jeg til legen, for å ta prøver.
Er hos legen 1. gang i mnd. nå.
Det føles veldig bra!
Håper prøvene mine er fine i morgen også.
Kroppen verker en del om natta
for tiden. Det er ikke noe kjekt.

Ha en fin desember kveld alle sammen.
Ble lite søvn her i natt, da det var full storm ute.
Så blir tidlig kvelden i kveld.

Klem til dere alle fra Anne-Marit



7 kommentarer:

  1. danke für die tollen bilder und inspirationen, liebe grüße von angie

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Så koselig julekjøkken!
    Eg ligger dessverre litt etter... eller tja... det er jo litt etter kva ein gjer det til, ikkje sant?!
    Vel, det blir uansett ikkje den heilt store pyntinga frå mi side i år, sia eg reiser til Spania 3. juledag og blir der til godt inn i det nye året... ;o) Det viktigaste er å få gåvene i boks, deretter tar eg nok juleferie frå heile julestria....
    Ynskjer deg ei fin og fredelig førjulstid!
    Stor klem

    SvarSlett
  3. Hei!
    Fin blogg du har! Nydelige bilder fra kjøkkenet ditt! Blåfargen på veggene var nydelig, hva heter den?
    God førjulstid videre!
    Mvh. Johanne

    SvarSlett
  4. Å så koselig pyntet kjøkken;) Nydelig;)
    Slitsomt med en kropp som verker. Men håper prøvene dine var ok.
    Her er jeg ikke i rute. Leser økonomi for tiden og det er eksamenstid! Men pytt, livet byr på større utfordringer;)
    Ha fine adventsdager;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  5. Hei og takk for gode ord, det er så koselig du tar deg tid til å skrive: TAKK! Nydelige bilder, så fin farge på kjøkkenet, er veggene blå? Nyt hytta senere i jula! Gode ønsker fra Marianne

    SvarSlett
  6. Hei kjære Anne-Marit
    Nyyyydelige bilder fra kjøkkenet ditt, skikkelig harmonisk ♪♫•*¨*•.¸¸♥¸¸.•*¨*•♫♪
    Elsker lyseblått ♥ fineste fargen jeg vet ;)

    Håper prøvene dine er bra, liker ikke at du har vondt :(
    Må julen bli super og smertefri for deg ♥

    Gud velsigne deg rikt!

    Gode Benteklemmer

    Ps. kjekt du stakk innom meg •.¸¸♥¸¸.•

    SvarSlett
  7. Så koselig :) skulle ønske jeg bodde i nærheten, da hadde jeg tatt med en boks julekaker og bedt om en trivelig pratestund ved kjøkkenbordet :) håper å være i rute med gavene etter denne helga.... Det er det viktigste! Dessuten liker jeg at det er ryddig rundt meg, da blir det nok en god jul :) klem til deg fra meg

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.