tirsdag 30. desember 2014

Godt nytt år



Riktig godt nyttår alle sammen!

Jeg er så glad, som har klart alle
 nyttårs forsettene mine i år!!!
Har du noen for 2015?
Du kan klare det hvis du vil nok!!!

Tusen takk for at dere har fulgt meg
 i året som har gått.
Tusen takk for alltid så koselige ord
 fra dere til meg.
Gleder meg masse til et nytt bloggår 
sammen med dere!

Det ligger et helt nytt ubrukt
og spennende år og venter.
Jeg ønsker dere bare alt godt alle
sammen!


Stor varm klem til hver og en
fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. I hope that the Happy New Year brings
    Lifes the finest gifts your way,
    Much joy, good health and happiness,
    Happy New Year!!!!
    :)

    SvarSlett
  2. Riktig godt nytt år til deg og dine Anne Marit! Måtte det nye året være fylt med håp og kjærlighet! :)
    Det har vært spennende å fulgt deg i år og jeg kommer glederlig innom igjen i året som kommer.

    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  3. Riktig godt nytt år til deg! Takk for alle kommentarer på sosiale medier. :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for alle gode og fine kommentarer på bloggen min i 2014.
    Gleder meg til å følge deg i 2015.Ønsker deg en flott kveld og et riktig
    GODT NYTT ÅR;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.