tirsdag 2. desember 2014

Det lukter jul!

Hei alle sammen!
Tenk at det allerede er desember!!!


I går startet dagen med bursdags gaver,
og kalendergaver.
Mannen i huset har nemlig bursdag
den 1. desember her hos oss!
I går kveld kom foreldrene til Stian
på kaffe og litt julegodt.
Vi så også Jul på Månetoppen.
Veldig koselig!!!


Også er jeg så heldig i år, 
som har fått pakkekalender
av verdens snilleste Marie, 
og av verdens beste venninne.


Huset vårt er julepyntet ute og inne, 
og sviblene dufter herlig JUL!!!



Jeg kom i mål med kalendergavene i år også.
5 kalendere ble det i år.
Pakkekalendere til ungene, 
Kort kalender til mine beste venninner,
pakkekalender til søsteren min.
Og 24 flasker Ringnes øl til jubilanten!!


I dag har jeg ryddet fra morgen til kveld. 
Har fått juleryddet i kott, skap, på vaskerommet
 og i klærne mine. 
I morgen ettermiddag skal vi hjem til pappa
og julepynte der!

Håper du har en fin start på desember.

Stor klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Høres så koselig ut hos deg .
    Føler nesten jeg kjenner lukten av sviblene hit ... deilig !

    Ønsker deg gode og fine førjulsdager med mye kos .
    klem Anne

    SvarSlett
  2. hallo, anne-marit, ich liebe ihre laterne!!! danke für die wunderschönen bilder und inspirationen, liebe grüße von angie

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.