mandag 22. desember 2014

Blått og hvitt

Hei alle sammen!
2 dager igjen til jul!!


Kan tro jeg har stått på i helgen. 
Det er vasket til jul i flere rom,
jeg har bakt brød og laget mammas
tomatsild, og ribbe til middag i går.
Jeg har skrevet julekort, og
 kost meg å sett fine juleprogram og julefilmer!


Nå er det siste innspurt i butikken, 
før jeg tar 12 dager juleferie!!!!


Vi har fått et nytt lag julesnø, 
og det er godt og kaldt ute, og solen skinner.
Jeg gleder meg til å ta på meg varmt tøy og gå tur i julen.
Herlig når det braker i snø under føttene,
 i et nydelig vinterlandskap!
Har blitt lite trim de siste ukene,
Men det har holdt med julevasken disse ukene!
Den kjennes godt på kroppen!

I kveld skal julematen handles inn.
Og juletreet skal pyntes.
Det er fast tradisjon hos oss, og pynte juletreet
på svartjulaften! (22. desember)

Ha en fin dag!

Klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Så herlig med blå himmel :o) Nå har julefreden senket seg og endelig ble det litt egentid ved dataen og en titt innom andre bloggere. Det har det blitt liten tid til de siste ukene. Det er helt utrolig hvor mye som skal skje på en gang rett før jul, det er nesten som alt av aktiviteter skal pakkes inn på noen få dager. Men ok, desember er slik og januar blir forhåpentligvis litt roligere :o) Tusen, tusen takk for alle koselige kommentarer fra deg!! Det er så utrolig herlig å få noen positive tilbakemeldinger, jeg setter stor pris på disse skal du vite! Nå håper jeg du koser deg og får tid til litt trening og alt det du har lyst til å gjøre i jula. En riktig god jul videre ønsker jeg deg! Stor klem fra Nina

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.