torsdag 18. desember 2014

Bilder fra vårt julehus

Hei!
Og hjertelig velkommen til vårt julehus!!!



I går kom julesnøen her til oss!!! 
Et herlig hvitt teppe, ligger ute nå!


I dag har jeg fri. Skal gjøre litt mer her hjemme til jul, 
og så skal de siste gavene kjøpes inn.


Det er julepyntet i stua også! Her er det ikke rød jul.
 Det har jeg bare litt av i gangen og på kjøkkenet.


I år har jeg laget adventstake
 av bestemors gamle brødform!


Naturpynt, gammelt lite spann med 
juletrelys med hampetråd.
Gir en god og gammeldags julestemning,
 som passer godt på kjøkkenet vårt.
Noen har spurt om navnet på
malingen på kjøkkenet.
Den heter "Sval sjø"

Ha en fin torsdag alle sammen!

Klem fra Anne-Marit 


2 kommentarer:

  1. sooo sweet!!! anne marit, they have beautifully decorated !!! love greetings from angie

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Tusen, tusen takk for så hyggelig kommentar på bloggen min! Enig med deg, er jo så kjekt å få tilbakemeldinger og koslige kommentarer :o) Varmer i hjerterota!!
    Nydelig pynta julehus, og ekstra kos å bruke ting ein har arva! Kjekt med det som er litt heimelaga og eigenskapt ;o)
    Ynskjer deg ei super førjulstid! Nyt dagane!
    Stor og varm juleklem til deg!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.