mandag 15. desember 2014

Årets venninnekveld, julekort og snart jul!


Hei alle sammen!
Så er det den siste hele uken, før 
selveste juleuken!!!



Nå er det ikke lenge til JUL!!!!


I dag skal jeg ha førjulskos sammen med en del 
venninner hjemme hos meg!
Dette har blitt fast tradisjon!
Vi spiser grøt/m mandel, har pakkelek, 
og koser oss med julegodter!



Det skal handles inn, dekkes bord,
 ryddes og vaskes,
før jentene kommer.
Og alt dette etter jeg har stengt butikken for dagen.
Full fart ja!!!!


Tenkte å bruke lille Milli på julekortene i år.
Men ikke lett og ta bilde av frøkna med
 nisselue på, skal jeg si dere.
Så julekortene ligger fortsatt på pc`n og er ikke best.
Kanskje det blir vanlige julekort i år, 
som de siste årene nå.
Ungdommene hos oss, 
vil nemlig ikke være smånisser
 på julekort lengre.....


Ha en fin mandag alle sammen! 
Min er hektisk, men herlig!!!!

Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene du legger igjen hos meg:)
    Jeg er dessverre ikke så flink til å komme innom alle bloggerne så mye som jeg gjorde før. Det tar mye tid spesielt når jeg av og til har problemer å få lastet opp bildene på bloggene. Det fungerer heldigvis så mye bedre på instagram og der er jeg blitt veldig aktiv. Men det var veldig koselig å endelig komme inn her til deg.
    Så herlige bilder du har tatt av den fine kattungen deres. Ikke lett å få den til å sitte stille:)
    Ja tenk nå er det bare ca i uke til jul. Det er helt utrolig!! Tenker du har mye å gjøre på butikken nå før jul:)
    Kos deg masse på venninnekvelden du skal ha i dag!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Så herlig pus. Kos deg masse med jentekveld, det er utrolig koselig med venninnetid i en ellers hektisk hverdag.

    Takk for gratulasjonen. Jeg har bakt kakene selv ja.

    Nyt kvelden. Her skal jeg kose meg med å pakke inn julegaver nå som jentene sover, prøvde meg da de var våkne uten særlig hell.

    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  3. Hihi...det har blitt en hel del kjæledyrbilder som ikke har vært heeelt vellykket her også til jul - merkelig hvordan de akkurat må snu seg vekk når bilder skal taes!!!! Det kunne jo blitt sååå bra mange ganger!!!!
    Du får det nok til til slutt!!!!!

    Det er full fart hos deg også sjønner jeg,hjelpes jeg føler jeg drukner i alt jeg vil og skal og må gjøre!!!!
    Men prøver si til meg selv at det ikke hjelper å stresse,vre glad for det som blir gjort og resten blir som det blir når det blir.jul blir det jo uansett!

    Tenker på deg i travle tider,men akk så koslig også!!!
    Flott du har tid til slike venninekvelder,høres megakoslig ut!!!!
    Var på venninekveld jeg også her en dag,det blir så altfor sjelden!!!!!
    Nyttårsmotto - bli flinkere på slikt!!!!

    Ha fine dager frem mot jul - ikke slit deg ut!
    Og du,såå stor pusefrøkena har blitt da!!!

    Toveklem .)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.