fredag 21. november 2014

Vidunderlige jul


Det var magisk, gammeldags julestemning,
poppkorn, latter og tårer i går.
Kinofilmen Karsten og Petra
vidunderlige jul
er bare så fin!




 Jeg anbefaler den på det varmeste.
Den passer for alle aldre, for på
kinoen i går var det både små barn, 
tenåringer,
foreldre og besteforeldre.



 Det ble rett og slett en uforglemmelig
kveld sammen med jenta mi,
og tante jenta mi!



Nå er jeg i så god julestemning!
En herlig kriblende følelse!!


Varm førjulsklem til dere alle
 fra Anne-Marit




3 kommentarer:

  1. Så koselig ...
    Gleder meg til å se filmen sammen med noen av mine små .
    Ønsker deg en fin helg !
    Klemmer fra Anne

    SvarSlett
  2. soooo süß!!! einen schönen freitag!!! angie

    SvarSlett
  3. Ja den er så fin :) Så den sammen med barnebarnet mitt på tre år :) Og den var en fulltreffer for oss alle.

    God helg

    Klemmer Monica

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.