søndag 23. november 2014

Oppladning før en hektisk førjulstid

Hei på dere alle sammen!!

Tenk nå har det vært over 400.000 
sidevisninger på bloggen min.
Så gøy!!! 
Det vil jo si at det er flere tusen 
som leser innleggene mine hver dag det!
Noen av dere er jeg blitt godt kjent med,
 så koselig denne blogg verdnen er!




I helgen har vi vært på hytta vår på Gautefall.
Vi gikk opp i mørket på fredags kvelden,
 med hodelykter på,
og snø under beina.

Kjempekoselig å våkne til snø på lørdag,
 være uthvilt og spise
en god frokost med de beste!


Det er blitt noe galt med parabolen på hytta vår,
 så denne helgen har vi ikke fått
sett på tv. Helt greit for en helg,
 men nå er vi hjemme igjen, og nå er vi alle på 
nett tv her!!!! ;)



Vi har kosa oss masse i helgen, 
spilt kort og andre spill, og lest blader og magasiner.
I går gikk Stian og jeg en deilig tur, 
og etterpå tente vi bål, grilla pølser, og marsmellows,
og kosa oss ute helt til det ble mørkt.


Veldig deilig å lade opp batteriene, 
før en hektisk førjulstid! 

Håper dere også har hatt en fin helg!


Klem fra Anne-Marit, som fortsatt er i julestemning,
og som ønsker seg snø her hjemme også!!!

2 kommentarer:

  1. wow, was für tolle bilder!!! einen schönen abend wünscht angie

    SvarSlett
  2. Hei;)
    Så utrolig flott med snø;) Ønsker meg snø her nede i lavlandet.
    Stemningsfulle bilder hos deg.
    Ønsker deg en fin hektisk uke;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.