fredag 7. november 2014

Ønske om en hvit jul

Hei igjen!!!

I dag våknet vi opp til 
hvitt på bakken,
og hvitt i lufta!!!
Så herlig!





Etter en fantastisk høst,
er jeg klar for vinter og snø jeg nå!!!
Bildene er fra inngangspartiet vårt i fjor til jul!!!
Ønske nr. 1 til jul i år, ja det er snø!!!



Ha en deilig fredag alle sammen!!! 
Hos oss blir det Taco, 
og Idol med både store og små deltagere!!


I morgen setter vi kursen
mot hovedstaden.
Der skal vi kose oss med
lunsj, shopping, middag,
show og overnatting på hotell,
sammen med gode venner.
Ja, jeg gleder meg masse!!!

Stor varm klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. hallo, anne-marit, bei ihnen ist ja schon winter!!!!! danke für die tollen bilder und inspirationen, einen schönen freitag wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  2. Hei Anne Marit;)
    Snø til jul står høy på ønskelista her også;) Det er så vakkert med det hvite drysset nå som det er mørkt ute. Jeg prøver å være flink og ikke gå helt bananas i butikkene, men i dag ble det med noen hjortedyr hjem!! De ble så fine på lysfatet;) Ellers er det fredagskveld, ukas beste?! Her har jeg slumret under saueskinnspelsen, stoppet tråder på en veske som skal i maskinen, rosa strikketøy monteres nå, rødvin i glasset, smågott i skålen... min deilige fredag;) Resten av helgen brukes til faglig påfyll
    Kos deg masse i Oslo;) .
    God helg til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Heisan! Enda en ny blogg oppdaget.Veldig koselig.
    Flotte bilder i dette innlegget,snø er flott,håper på ei hvit jul ;)
    Takk for titten. Vil gjerne linke og følge din blogg. God helg !!

    SvarSlett
  4. Ååå, tenk at dere har fått snø..... jeg gleder meg til snø jeg også, men ikke til is og sølevær og det er dessverre det som det ofte er mest av her hvor huset vårt ligger. Men noen kilometer unna er det ofte veldig flott å gå på ski. Nå er jo jeg litt pinglete med skigåing på grunn av leddene, jeg er livende redd for å falle, så oftest er jeg å finne uten ski på steder der det er mulig å gå støtt og stødig, hi, hi. Kos deg masse i Oslo, det høres deilig ut! Var jo der forrige helg vi og det gjør godt med litt avveksling :o) God klem til deg fra meg!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.