onsdag 19. november 2014

Mørketida

Hei alle sammen!!!

Vi er over midtveis i november allerede!
Nå har vi hatt regnevær i lange tider her hos oss.
Og det blir så tidlig mørkt ute.
Jeg er veldig glad i å ta bilder, en hobby jeg kobler av med.
Men i denne mørketida, blir det mindre bilder.




Derfor brukes en del arkivbilder her på bloggen om dagen.
Jeg ser det er flere som også gjør det.
Det blir jo ikke skikkelig lyst før jeg drar på jobb,
og etter jeg har kommet hjem, og laget middag er det 
mørkt igjen....!!!

Så jeg byr på noen bilder dere kanskje har sett før i dag også.

I går ble Andreas 14 år!!! Tida flyr, og her i huset har vi ikke små
unger lengre. Lille Milli vokser seg også stor, men finner på 
masse rampestreker, som jo kattunger gjør!

Andreas 6 mnd. gammel


I morgen skal jeg ta med det ene 
tantebarnet mitt på kino, 
og se den nye julefilmen til Karsten og Petra!!!
Gleder meg masse! 
Og senere på kvelden blir det mer 
julestemning med 
jul i Tangerudbakken!!!


Ha en god natt alle sammen,
 og tusen takk for at dere besøker meg her inne,
og legger igjen så koselige ord!
Det setter jeg stor pris på skal dere vite!



Stor nattaklem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Hadde store planer om å nytte dagslyset i helgen til å ta bilder, men det ble dessverre ikkje tid til det... (eller prioritert... ;o) Da er det greitt å ha noen bilder i arkivet.
    Kos deg på kino, min datter på 16 år er vokst opp med Karsten og Petra. Men får nok ikkje ho med meg på den kinoen no... hi,hi... Men har noen tantebarn eg og, som eg kan ta med... ;o)
    Sist vi var på Karsten og Petra, sammen med tantebarn og søster, sovna både eg og søsteren min... Så mulig det ikke er så populært å reise på kino med tante mer... hi,hi,hi...
    Ha ein superfin dag!
    klem

    SvarSlett
  2. danke für die bilder,einen schönen donnerstag und liebe grüße von angie

    SvarSlett
  3. Så koselig med Karsten og Petra, den skulle jeg også likt å sett, men det er visst slutt med å dra mor med på kino.... her er yngste 13 :o) Bilder i dette lyset er sannelig ikke enkelt, jeg tok noen bilder og skrudde opp Iso skikkelig, det jeg ikke tenkte på var hvor kornete de blir med mitt kamera da, hi, hi. Her er det nydelig vær for tiden, sola skinner og kuldegradene kryper iskalde rundt oss. Men i dag ble det mildere og sannelig ble det litt snø, tiddlibom :o) Nå er det kvelden her, i morgen har jeg fri, men dagen er fylt med ærender. Blant annet skal vår lille 6 måneders kattepus en tur til dyrlegen, stakkars, han skulle bare visst hva han har i vente... Ha en herlig fredag og kos deg så masse! Klem fra Nina

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.