torsdag 6. november 2014

Jul på tv

Hei alle sammen!
Jeg har gledet meg hele uka til denne kvelden.
Ja, egentlig siden jeg så reklamen.
Jul i Tangerudbakken på TVN.
Og det svarte absolutt til forventningene!!!
En fantastisk herlig gjeng.


Jeg er i julestemning jeg nå! 
Det er full jul i butikken, 
og i går fylte jeg bilen med flotte
julevarer fra butikken, og hadde homeparty. 
Så gøy, når responsen er så god!!!
Og i kveld faller det faktisk lette snøfnugg, 
utenfor ruta her hos oss!!!

Jeg er et listemenneske. Og starter tidlig med 
planlegging av det meste.
Og dette gjelder jo selvfølgelig også til jul. 
Når ungene var små, var jeg ferdig med vasking, 
baking og gaver til 1. desember. 
Det er jeg ikke lengre. 
Og lista er satt lavere og er mye kortere.
Men det blir jul for det,
og jeg kommer nok i mål i år også!!!

Jeg synes at desember er en av de hyggeligste mnd. i året. 
Tenk om vi ikke hadde hatt julen og glede oss til da. 
De fantastiske, magiske desemberdagene.
Da hadde høsten blitt fryktelig lang.


Det blir mye jul på bloggen fremover!!! 
Så heng på!!!

Klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. sooo süße bilder!!! angie

    SvarSlett
  2. Nå fikk du meg i julestemning ♥ Så herlig med jule glade mennesker :)))))))
    Skulle så gjerne bodd i nærheten av butikken din, tror jeg har sagt det før,hihi ;)
    Gleder meg til å følge med videre på bloggen din ♥

    Klem klem ♥

    Bente ♥

    SvarSlett
  3. Ja vi koooosa oss her også Anne- Marit, det er jo favoritten denne gjengen her. Fikk også julestemning av dette....gleder meg masse til tiden fremover:)Tenk så mye juleglede vi skal dele....bare det er jo også noe å glede seg til :)Klem og god helg!

    SvarSlett
  4. Denne gjengen her er bare gull verdt. En serie man blir glad og i godt humør av.
    Dette må man bare få med seg.
    Klem fra Marit

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.