mandag 17. november 2014

Full fart i helgen


Hei alle sammen!
Så er det mandag og en ny uke
er igang!!!
Bare litt over
5 uker igjen til jul....





I helgen har det vært full fart!
På fredag etter jobb var det bare så vidt 
jeg rakk og stelle meg,
før vi skulle spise middag med
 Nærings foreningen, på Skjærgården hotell.
Det ble en veldig koselig kveld, 
og så fint å knytte nye bekjentskaper.




Lørdag fikk jeg gjort julerent i stua, 
og hengt opp ny innkjøpte gardiner.
Fikk hjelp av Stian til gardinene,
da armene mine sviktet meg...
Det lukter deilig rent av grønnsåpe enda!!!
Jeg rakk også å bake 3 kaker,
 før jeg hadde litt bedre tid til å stelle meg,
for også ut å spise. 
Denne gangen med de ansatte hos min kjære
 med jentene sine.
Nydelig mat, og koselig gjeng!




I går bakte jeg og gjorde rent ellers i huset.
Så ble det familieselskap for Andreas 
som fyller 14 år til tirsdag.
Vi var 25 med stort og smått, (og da savnet vi noen.) 
Så her dekkes det ikke fine bord.
Vi hadde kakebufe`med 6 kaker + deilige desserter. 
Veldig koselig å samle mange fra familien igjen,
 var så lenge siden sist nå.
Og jubilanten fikk som han ønsket seg, 
mange penger!!!


I dag burde jeg trent, 
men jeg gjorde rent gulvene, 
før jeg dro på jobb,
så allerede fått litt trening ;) 
Håper snart på litt bedre vær, 
så jeg kan ta en løpetur rett etter jobb igjen. 
Også blir det svømming igjen til uka!


Ha en fin ukes start alle sammen!!!

Det er jo både jakting på kjærligheten, 
Farmen og dritsein i kveld!!!
Herlig TV2 kveld!!!

Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. danke für die wunderschönen bilder und inspirationen!!! liebe grüße und einen schönen dienstag von angie

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Blir nesten anpusten av å lese om den innholdsrike helga di!! Wow!! Skal si det går unna der i gårdet :o)
    Så bra!!!!! :o)
    Skulle gjerne lånt litt av din energi akkurat nå, da min dessverre er litt dalende for tiden..
    Men, men... tenker det kommer seg når desember begynner å nærme seg og en begynner å tenke litt juleforberedelser.
    Ser du er godt i gang med både vask og kaker!!! :o)
    Ønsker deg ei super veke, med fortsatt masse energi og aktiviteter!!
    Stor klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.