søndag 2. november 2014

En helg i kjærlighetens tegn

Hei alle sammen!!!
Som overskriften sier, 
dette er en helg i kjærlighetens tegn.

Jul ute på trappa i fjor hos oss.

Først hadde jeg julebutikk åpning på lørdag.
En veldig koselig dag. med god juletsemning, 
gløgg og pepperkaker.
Og kundene synes vi har så mange fine julevarer,
det er jeg helt enig i!
Jeg er veldig glad i julen,
 ja, jeg har en forkjærlighet for den.


Så kom jeg hjem, da oppdaget jeg at skjønne, 
snille og gode Nina,
med bloggen "Hverdagsliv, det gode liv"
Hadde laget et innlegg på bloggen sin, 
om min blogg.
Jeg ble både overrasket, rørt og glad!!
Så koselig!!! 
Det viser hvor mye vi bloggere 
bryr oss om hverandre.
Og det er jo en av grunnene
til at jeg synes det er så koselig å blogge,
nemlig alle de herlige med- bloggerne
som jeg blir så godt kjent med
gjennom bloggingen.


I går kveld var Stian og jeg ute å spiste middag,
 sammen med gode venner.
Nydelig middag og dessert.
Vi feiret nemlig kjærligheten.
Anne-Marit + Stian = 24 år i dag!!!

Det ble sent i går, så i dag har jeg sovet lenge,
vasket masse klær og gjort litt husarbeid.
Har hopet seg litt opp, 
da jeg har jobbet med julebutikken 
denne uka.
I kveld har Stian laget pizza, 
og vi har sett på Farmen.



Nå er jeg klar for en ny uke i butikken,
blant julebarn, engler, kongler og glitter!

Klem til dere alle fra Anne-Marit

5 kommentarer:

  1. Ååå det var noen herlige bilder du viser!! Så koselig du hadde pyntet:)
    Det må være utrolig trivelig å jobbe i en så koselig interiørbutikk nå før jul. Mye å gjøre men for en stemning.
    Ja, det er et spesielt og veldig hyggelig forhold man får til mange av bloggerne:) De ordene som blir lagt igjen kan virkelig gjøre en trist dag til en herlig dag!:)
    Gratulerer med 24 år!!
    Da vil jeg få ønske deg ei kjempefin ny uke:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. ooooh, bei ihnen schneit es schon!!! hier in deutschland konnten wir in schöner sonne den kaffee auf der terrasse genießen!!! danke für die tollen bilder und inspirationen, eine schöne woche wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Herlig julestemning her inne hos deg i dag!!
    Kjenner eg begynner å like det... at julen nærmer seg.... ;o)
    Så kjekt med vellykka opning av julebutikken!! Er sikker på at der er masse flotte varer!
    Gratulerer så mykje med mange, mange år sammen med din kjære! Det står stor respekt av forhold som varer og varer.... ;o)
    Ønsker deg ei god ny veke!
    Stor klem

    SvarSlett
  4. Herlig julestemning hos deg- og var litt lettet når snøen var fra i fjor :) Jeg syntes snøen kan vente litt til.
    Gratulerer med 24 år- det er godt jobbet :) Blir så glad når noen holder sammen lenge lenge. Jeg har vært sammen med min Finn nå i 10 år og syntes det er bra og vi satser på flere år :)
    Høres veldig koselig ut med julebutikk.

    Ønsker deg en fin uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  5. Tusen takk snille deg, for koselige ord!! Jeg ble helt rørt her jeg sitter :o) Dessuten kommer jeg i sånn herlig førjulsstemning når jeg titter innom deg. Og tenk alle de årene dere har hatt sammen, er det ikke rett og slett godt å tenke på at man er så heldig å ha funnet en livsledsager som man vil dele livet med. Jeg og min kjære hadde nettopp 23 års bryllupsdag og jeg er stolt over det. Gratulerer så masse en uke på etterskudd! Jeg har måttet bortprioritere å lese andres blogger denne uken, men nå har jeg kost meg masse her inne hos deg :o) God klem fra Nina

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.