mandag 3. november 2014

Å du herlige førjulstid

Tenk det er allerede 3. november dere!!!
Når vi er kommet til november,
da er det lov å lage julete innlegg synes jeg!!




Jeanned Arc Living er kjent for sine mange 
flotte bøker og magasin.
De har noen fantastisk nydelige bilder,
 som gir masse inspirasjon.
Bildene er så fine at de kunne godt fått ramme på.



Tenkte å inspirere dere med noen av de i dag.
Det skal ikke så mye til for å 
lage litt julestemning.
En liten gran eller furukvist,
 et hvitt tent lys i en gammel herlig
lysestake, noen kongler og et gammel julekort.
Å, jeg gleder meg masse til jul!!!


Takk for alltid så koselige ord fra dere her til meg.
Blir jo så glad! :)


Hjertelig velkommen til nye følgere!
Håper dere vil trives her hos meg!


Fin mandag til dere alle!

Klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. sooo wundervolle bilder und inspirationen, danke!!! einen schönen montag wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  2. Hei;)
    Ja, nå i november er det vel lov med julete innlegg;) Vakre, lekre bilder hos deg.
    Rart dette med hvordan fargene endres med årstidene.

    November er en vakker måned, jeg gleder meg til alt vi har foran oss;)
    Kos deg masse;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Nyyydelig <3 Jeanned Arc Living er bare et fantastisk blad,en sikker favoritt <3

    Nå er det lov å tenke på jul :)

    Kos deg :)

    Alltid kjekt å titte innom deg <3

    Benteklem

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Nydelige bilder og masse herlig juleinspirasjon :o)
    Ha ein flott dag!
    klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.