mandag 24. november 2014

1. mnd igjen

Det er mandag.
Det er 1. mnd. igjen til selveste julekvelden,
Det er 1 uke til 1. luke i adventskalenderen 
skal åpnes. 


Er du i rute??
Dagene går fort,
men er det ikke rart, hver julekveld
har vi kommet i mål, med det viktigste
hvert år, år etter år!!!

Jeg begynner å bli ferdig med kalenderne.
Men mangler 14 pakker til husets
gutt på 14 år, men etter en bytur
i morgen, håper jeg å være i boks!


I ettermiddag har jeg svømt,
deilig trening i 34` i vannet.
Nå har jeg laget meg en kopp te,
ullsokkene er på, og jeg er klar for Tv2`s
Tv kveld!!

Ha en fin kveld du også!

Stor klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Nydelige ting fra GG. Jeg sa jo at GG ting skulle ikke jeg ha. Men du, jeg har masse :)
    To kalendere er sendt avsted;)
    Men det er travle dager, og eksamen lurer om hjørnet. Gruer meg litt for der er jeg etter!!
    Men pytt, pytt;)

    Søndag er det lystenning og masse, masse kos;)

    Nyt kvelden;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. sooooo süß!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  3. Just charming photos! I love the feeling and spirit!
    Happy Xmas season!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.