tirsdag 21. oktober 2014

Inspirasjons ideèr

Hei alle sammen!
Som dere kan lese på venstre side 
øverst her på bloggen,
blir jeg inspirert av dere andre bloggere.
Jeg har også fått mange nye venner 
i denne gode, herlige 
blogg verdnen!


Toves sammensurium 
er en blogg jeg leser daglig!


Hun er ei herlig dame med fart i, 
med mange påfunn,
som skriver herlige innlegg på bloggen sin.
Og som alltid legger igjen koselige 
ord her til meg.


Hun skrev i et innlegg om katten sin,
 som la seg til i en kurv med blomster,
ja pus la seg rett og slett godt til rette under blomstene i kurven.
Blomstene var herlige tørket hortensia.


Vi har også en pus i hus. En kattunge, 
lille Milli, som dere har lest om,
og sett bilder av før. 
Hun er jo verdens herligste, 
men skikkelig rampete, som kattunger flest.


Og hun er overalt!!

Frøkna er veldig glad i blomster,
Jeg har tatt inn de siste blomstene 
på hortensiane mine, ute på trappa.
Og nå har de tørket så fint, 
og fått en herlig grønn farge.


Jeg pynter både i krystall boller, 
og i rustne kanner med disse herlighetene.
Men Milli synes også disse 
blomstene er så fine, 
så der hun klarer å komme til,
ja det skal jeg si dere er på 
de utroligste steder, 
blir disse blomsterballene 
både kattemat og katteleke!!!


Så nå står noen ute,
 for der får ikke lillepus være alene, 
også står det noen på et sted, 
jeg vet hun ikke når opp, 
ikke enda iallefall!!!!


Men selv om hun er en liten ramp, 
er vi så betatt og glad i den lille frøkna vår!!!

Håper dere har det fint alle sammen.

Nå skal denne dama stupe i seng, 
etter en veldig fin dag!!!


Denne gamle skolesten var et av 
mine funn hos Skrot Tor, 
sist gang jeg var der!!!

Stor klem til dere alle fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. guten morgen, sie haben sehr schön dekoriert!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  2. Hei søte!
    SÅ herlig hortensia og så vakkert du pynter overalt;)))
    SKJØNT!
    Toves blogg og insta er et must i hverdagen her også.....vi tuller og tøyser mye sammen og det er så kjekt;)

    Håper alt står bra til med deg skjønningen.
    God klem fra Camilla.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.