onsdag 22. oktober 2014

I morgen braker det løs


DET ER KUNDEKVELD HOS




Vi har gledet oss i 1/2 år. Den 23. oktober er det 

kundekveld igjen hos am design!


 Det blir dørlodd med mange fine premier,


 og et og helt antrekk fra Soulmate som 

hovedpremie.

 Mannekengoppvisning

. Ost, kjeks og drikke.

   Flotte tilbud

. Besøk av leverandører og designer

 Mette Winther (Spicy Vanilla) 

Gratis inngang! 

Og gaver til alle som kommer!!! 

I tillegg får de 50 første som kommer 

en ekstra overraskelse!!!

Så her gjelder det å være tidlig ute!!!!


Ta med deg venninnene dine,


og kos deg sammen med oss denne kvelden! 


Vi gleder oss! ♥ velkommen!

2 kommentarer:

  1. Hei Anne Marit! Jeg håper du har det bra! Lenge siden jeg har lagt igjen en hilsen hos deg! :)
    Men her kommer en liten en..

    Så mange koselige innlegg inne hos deg for tiden, ser også ut som du har blitt litt bedre og ønsker deg all lykke med det, jeg heier på deg og tenker masse på deg!
    Kunne ønske jeg bodde hjemme, da hadde jeg kommet innom butikken din i morgen, GJETT OM! Savner dere så..! Men får heller ta det igjen når jeg kommer på ferie! Ønsker deg masse lykke til i morgen :)
    God klem fra meg

    SvarSlett
  2. The page sounds good!
    I like it very much!
    ______________________
    If you want to Buy FIFA 15 Coins
    Place open http://www.fifa15online.co.uk/

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.