torsdag 9. oktober 2014

Høstvær

Hei på dere!!!
Hos oss er høsten virkelig kommet nå,
med høststorm og regnevær!


I går var det et skikkelig dårlig vær.
Men i dag har det vært fint igjen,
og jeg har fått en deilig treningstur i kvelds sol
i skogen. Men nå er det blitt uvær igjen.


Her har ungdommen høstferie denne uka.
De nyter fridagene og koser seg.

I morgen drar vi på harrytur til Sverige.
Alltid gøy det, og koselig å dra på tur sammen.


Jeg har gjort om i stua nå, tatt bort lyse pasteller,
og tatt fram litt mørkere lysestaker, lykter og pynt.
Alltid gøy å gjøre litt om etter årstidene både inne og ute. 


I butikken prises det julevare til julebutikk
 åpning den 1. november.
Homeparty jentene er kjempeflinke ute på partyer, 
og det meste til kundekvelden
den 23. oktober er på plass. 


Om kveldene koser jeg meg med te, 
og masse bra på tv, levende lys, 
og liste skriving med forberedelser til jul!


Håper dere har det fint alle sammen.

Stor klem til dere alle fra Anne-Marit
  
Innlegget ble skrevet i går kveld,
men pga. dårlig nett, ble det
publisert i dag.

5 kommentarer:

  1. Hei søte!
    Så koselig du har pyntet!
    De lysestakene var veldig fine.
    Kos deg på Harry tur....høres gøy ut!
    Jeg ligger på sofaen med nyoperert ankel.
    Gutta steller fint med meg;))

    Gooood klem;)

    SvarSlett
  2. Hei på skjønne deg :o)
    Koselig med lykter og levende lys no når haustmørket smyge seg inn på oss!
    Eg og pyntar etter årstiden, så no blir det litt mer natur, kongler, levende lys, lykter heime hos oss.
    Koselig inne, men ekstra herlig å få seg ein tur ut om hausten.
    Lufta er så klar, skarp og frisk!
    Håper dåke får ein flott harry tur!!
    stor klem

    SvarSlett
  3. Koselige bilder, deilig høststemning :D

    SvarSlett
  4. God mOrgen fra Sunn,øre,så herlige farger du har pyntet med.Spesielt den grønnfargen går rett hjem hos meg!!!! Deilig å forandre litt småtteri inne og skape en annen stemning!Og godt å få lufte seg litt innimellom regnbygene!her har vi faktisk fantastisk vær,har vel knapt nok hatt finere høstferie og godt er det :)))regn og vind leter seg nok uansett opp hit til oss,så det monner ;))
    Nå er det fredag og godt med helg og enda mere tv-kos!Aldri feil :)))
    Kos deg- det skal jeg!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  5. HI ! I love your house , you have a magnífic blog
    Saludos
    Angelica

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.