mandag 27. oktober 2014

Høstvær, 350.000 og snart jul i butikken

Hei alle sammen!!!

Tenk at det har vært over 350.000 
sidevisninger her på bloggen nå!!!
Så gøy at så mange tar turen inn hit til meg.
Blir også så glad for alle fine 
ord dere legger igjen :)


På torsdag var det kundekveld i butikken.
Over 100 damer tok turen til oss, 
og vi slo alle omsetnings rekorder.
Utrolig gøy!!! 
Også så koselig med så mange 
flotte tilbakemeldinger.


Til lørdag står julebutikken klar 
hos am design.
Så her jobbes det om dagen.
Gleder meg masse til jul!!!

På lørdag blir det 
gløgg, pepperkaker og julebrus.
Julemusikk, god gammeldags julestemning, 
og gode tilbud.
Du er hjertelig velkommen! 
Vi holder åpent 10-15 denne dagen.


Nå har vi hatt litt skikkelig ruskevær hos oss.
Det har blåst, og regnet.
Men det er god temperatur fortsatt.

Tenk at det er 1. november på lørdag.
Det er nesten ikke til å tro.
Vi får en kort vinter i år!


Gummistøvel vær her om dagen!

Håper dere har det fint alle sammen!!
I morgen ettermiddag skal jeg på SPA!!!!
Gleder meg!!


Stor klem fra Anne-Marit

7 kommentarer:

  1. die stiefel sind cool!!! liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlett
  2. Åååå for noen herlige støvler ;) De kunne jeg ha tenkt meg;)
    Regner med at jeg ville "fått hørt det " av guttene om jeg hadde kommet med rosa støvler på fjellet;)
    Gøy at butikken din går så bra;), det er litt av en jobb.
    Her er det "surrekveld", urolig kropp og dårlig med søvn. Må finne på noe, så nå bakes det blåbærmuffins.

    Ønsker deg fine høstdager;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Eeeelsker støvlene,er det Garden Girl eller noe helt annet…fortell fortell,fikk en umuddelbar må-ha-lyst her ;)))

    Og her regner det iallefullefall…i bøttevis!Tror våte hunder er uungåelig i dag,bare å komme seg ut ser det ut til,slik en får komme hjem og fyre og kose seg litt heller etterpå.Men det var deilig å få ta noen bloggebesøk på morgenkvisten her,og kose seg med de nydelige bildene dine.
    Selv protesterer hjernen min mot alt jeg ser av bilder om julen,men jeg innrømmer likevel at jeg merker jeg begynner å gi etter.Kjøpte juleblad i går hihi.Nesten lyst å begynne åhenge opp gardiner etc men nei,det må vente litt til - er så redd for å bli lei av julen før den er ferdig og jeg brant meg sånn på dette da jeg jobbet i interiørbutikk og blomster - kunne spy av hele julen! Men i butikk må man jo bare nødt å begynne tidlig.Det er jo en utrolig koslig tid fremover :)
    Fortell om de støvlene da ;)

    Tovekle m.)

    SvarSlett
  4. Hei på deg!
    Så kjekt å høyre at det var så mange som tok turen innom butikken din, imponerande og flott!!
    Veldig morro når det suser og går :o)
    Her har det vært eit forferdelig ruskevær, og fleire har mista hus og heim andre stader i fylket. Eg bur heilt nede ved elva, så var veldig spent på kordan det kom til å gå, men vi var heldige og her gikk alt bra, heldigvis.
    Men rart å sjå svære rundballar, trær og anna rart flaut forbi i elva...
    Så koselig med julebutikk, kjenner at eg begynner å verte mottakelig for pitte litt julestemning eg og ;o)
    Ynskjer deg ei fin, fin helg, snuppa!
    klem

    SvarSlett
  5. Herlige, koselige bilder :) lykke til med julebutikken i dag! Skulle gjerne vært innom deg! Når du får tid må du ta en titt innom bloggen min i dag :) klem fra Nina

    SvarSlett
  6. Fikk tipset fra Hverdagsliv det gode liv om å stikke innom denne flotte bloggen- og det er jeg glad for. Legger deg like så godt til i blogglista for da får jeg med meg det som skjer her hos deg.
    Jeg er i ferd med å avslutte en blogg og har akkurat startet ny. Den gamle bloggen het det samme som huset vi bor i og nå skal vi flytte :)
    God kveld og helg klem fra Monica

    SvarSlett
  7. Så koselig blogg du har!!Har oppdaget den i dag og legger deg gjerne til min blogglisten:) Nydelige bilder.
    God helg!!!
    Klem Nataliya

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.