tirsdag 14. oktober 2014

Høstferie


Hei alle sammen!
Så er høstferien for ungdommen over.
I helgen dro vi på hytta alle 5.
Ja, for Milli er også med oss på hyttetur!
Det er veldig koselig at vi alle 
kan dra hit sammen, lade opp batteriene
og kose oss.
Hytta vår ligger på Gautefall i Telemark.
Og dette er utsikten fra verandaen på hytta.
Jeg blir aldri lei av å se utover her.




Søndag våknet vi opp til et nydelig høstvær, 
og etter frokost tok jeg med meg tekoppen ut hit.
Jeg får en så ro i kroppen av å sitte her, 
og masse påfyll av energi,
Jeg lar tankene fly, og drar inn masse god fjell luft!
HERLIG!!!


Milli storkoser seg med oss på hytta. 
Her er hun ute i selen sin, og i et langt bånn, 
slik at hun nesten får gå helt fritt dit hun vill. 
Vi kan ikke slippe henne løs her oppe enda, 
da er vi redd vi mister henne.


 Å leke med gress og løv er topp for en liten pus!!!

I morgen blir en spennende dag.
Da skal jeg på 1\2 års kontroll
hos spesialisten i Tønsberg.
Jeg har nå hatt diagnosen 
leddgikt i 6. mnd. og gått på cellegift
like lenge.
Det blir veldig spennende
å høre hva han har å si,
og hvordan veien blir videre.

Håper dere har det fint alle sammen.

Stor klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Hei på deg!
    Nydelige bilder frå hytta dåkkers og for ein herlig utsikt!
    For oss som bur inne i ein fjord, som er vant til fjord og fjell, blir dette veldig spesielt...og når det i tillegg brenner i herlige haustfarger er det ekstra fint!
    Så godt å ha ein slik plass ein kan reise til å lade batteriene, nyte familietid og egentid!
    Håper det var gode nyheter som ventet deg!!
    Stor klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.