søndag 19. oktober 2014

Fridag

Endelig en fridag!!!
Det er søndag!!!
Jeg har sovet lenge, spist lang frokost lenge 
etter de andre her i huset, lest et magasin,
lagt sammen masse tøy, og vasket masse tøy,
laget god middag, og sett Skal vi danse, 
alt sammen i pysjen!


Har vært full fart denne uka, 
og nå var det godt med en hjemmefri dag!
Og en fri hjemmedag for meg, betyr 
husarbeid, og kos og opplading av batteriene
til en ny uke!!!


Til uka blir det også full fart, 
og kundekveld i butikken på torsdag!
Gleder meg masse!!!!





Flere som koser seg her i dag!
Stolen er tatt inn fra utestua.


Nå blir det litt mer klesvask og en dusj, 
før pysjen skal på igjen, for så å se
på Farmen!!!


Håper dere også har hatt en deilig søndag!

Stor klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Så herlig med en fridag da du :o) Vel fortjent etter en hektisk uke. I tillegg er det jo så flott å høre at leddgikten holdes i sjakk. Jeg er litt nysgjerrig på akkurat det. Jeg har hatt leddgikt i i 24 år, men aldri hørt om noen som er blitt helt frisk av den. Det høres jo helt fantastisk ut :o) Du må kose deg masse. Jeg holder på med malingen min og nå har jeg en liten pause mens jeg strikker og slapper av litt :o) Søndager er gode :o) Herlig søndagskveld til deg og fin ny uke! Klem fra Nina :o)

    SvarSlett
  2. Høres ut som du har hatt den perfekte dag ...herlig .
    Så nydelige og sanne ord du deler ..gode ord å ta med seg og tenke over .

    Skulle så gjerne vært på kundekvelden på torsdag .
    Jentene mine i Skien ville gjerne vite når det er .. Jeg skal gi dem beskjed .
    Kos deg videre utover søndagskvelden og lykke til med alt som ligger forran i uken som kommer .
    Klem Anne

    SvarSlett
  3. wunderschöne dekoration!!! ihre katze ist süß!!! liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.