torsdag 2. oktober 2014

Epler til pynt

Disse små søte eplene, har jeg fått av pappan min.
Han har et epletre i hagen sin.
De er ganske så sure, derfor så gjør de seg best til pynt.




Gøy å gjøre litt forandringer ute på trappa.



Denne saksen fra Ib Laursen, 
har ligget ute et års tid, 
og fått et gammelt slitt uttrykk.


Denne sink vannkanna har jeg kjøpt på IKEA.



I morgen tar jeg med disse lysetakene inn.
Det har vært så nydelig vær,
at jeg har ikke tatt bort sommerfarger,
inne ennå.
Men nå som vi er i oktober,
er jeg klar for litt høst inne også.


Kurven er også fra butikken. Jeg har noen få igjen av den.
 Kjempefin til alt fra frukt, til strikketøy.


Nå er tiden der for å tenne mange lys både ute og inne.
 Det blir tidligere mørkt nå!


Alle lysetakene og lyktene er høst nytt fra Ib Laursen.
Og du får kjøpt de i butikken min. 
Og her i nettbutikken. 

http://am-design.mamutweb.com/Shop/List#Nyheter/81/2



Lysene er fra Trend Design, og brenner så fint. 
De får du også kjøpt hos meg.
Synes denne brunfargen er så fin nå i høst!!!
Og den passer så godt til de rustikke lysetakene.


Den 23. oktober skal vi ha kundekveld i butikken.
Datoen ble satt i sommer, da så mange gjerne ville sette
av plass i kalender!

Vi gleder oss allerede!

Det blir dørlodd med mange fine premier.
Hovedpremien er et helt  valgfritt antrekk fra Soulmate.
Det blir mannekeng oppvisning,
Vi får besøk av leverandører og designer 
Mette Winther (Spicy Vanilla)
Det blir servert ost og kjeks og drikke.
Og det blir mange flotte tilbud i butikken!!!
Gratis inngang!

Du er hjertelig velkommen!!!!


Stor klem fra Anne-Marit

6 kommentarer:

  1. sie haben wunderschön herbstlich dekoriert!!! alles liebe von angie

    SvarSlett
  2. Så superflotte høstbilder;) Den som hadde ei slik trapp. Her blåser det meste avgårde for tiden.
    Men pytt, det er sjarm med det også;)

    God helg til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Så koselige høstbilder :o) Her går tiden med til jobb og maling av trapp innendørs. Tøvete meg rakk ikke å kjøpe mer maling i dag, så jeg blir ikke ferdig i morgen. Men da kan jeg kanskje få pyntet litt slik som du nå inspirerer til :o) Skulle ønske jeg ikke var langt unna butikken din.... da hadde jeg vært der på kundekvelden :o) Herlig søndag til deg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Hei og god høst! Så nydelige bilder! Kom på at jeg laga en eplekrans for noen år siden.. Mulig jeg bruker de siste eplene på treet til det, takk for inspirasjon! Ja, hytta ble vår, hurra! Har bestilt stoler og kjøpt inn puter;)) gleder oss, men først er det NY:) lykke til på kundekvelden! Beste hilsen Marianne

    SvarSlett
  5. Så skjønne eplebilder :):) Fikk nesten ikke epler i år på treet her :/ Er vel et hvileår :)

    Håper du har fine dager og at formen holder seg ♥


    Gode klemmer fra meg

    Bente

    SvarSlett
  6. Hei på deg!
    Tusen takk for kjempe koselig hilsen hos meg! Varmer mitt hjerte!!
    Nydelige bilder du viser her, epler er liksom høstens signatur....
    Så spennande med kundekveld i butikken, skulle så gjerne ha budd litt nærmare... ;o)
    I helga har vi feira min 85 års gamle mormor, håper eg blir like sprek og oppegåande når eg vert 85 år hi, hi ;o) Også herlig å tilbringe kvalitetstid med familien med flott skogstur i nydelig høstlandskap i går.
    Ønsker deg ei flott ny haustveke!
    Stor klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.