torsdag 16. oktober 2014

1/2 års kontroll i Tønsberg

Hei på dere.
Ja, i går var dagen der, 
1/2 års kontroll hos spesialisten 
i Tønsberg.
Først en prat, så en undersøkelse, og prøver.

Veien har vært litt humpete, 
fra jeg fikk diagnosen leddgikt, 
og begynte på cellegift, 
til i dag 6. mnd senere. 
Det har vært en del opp og nedturer.

Men nå ser det ut til at vi har funnet 
rette dose for min kropp. 
Prøvene begynner å stabilisere seg.
Leververdiene har vært bra noen uker nå.
Jeg er bedre i kroppen, men fortsatt ikke helt god.
Men så pass bra at jeg kan gå ut på tur,
 og til og med jogge flere ganger i uken!!
Helt nydelig å komme ut å kjenne at kroppen tåler 
en treningsøkt i skogen!

Planen videre blir 3-4 år med cellegift, 
og litt lenger tid mellom prøver og legebesøk.
Jeg er egentlig veldig happy, 
for spesialisten mener at etter disse årene, 
vil jeg ha kurert leddgikten.
Ja, han mener jeg vil bli helt bra igjen, 
og ikke ha leddgikt etter dette.
Og det er en skikkelig glad nyhet!!

3-4 år av et voksent liv, er jo ikke mye. 
Og tenk om jeg er så heldig at han har rett.
Det blir veldig bra!!!




Glad og forventningsfull klem 
fra Anne-Marit



3 kommentarer:

  1. Kjære deg!
    Gledelig nyhet på tampen av helga!!!
    Så godt å høre at det var gode nyheter for deg og familien!!!
    Nyt helgen og livet!!
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Gleder meg med deg kjære deg <3
    Du har et humør og et pågangsmot av de sjeldne <3

    Håper du blir heeelt frisk!


    Masse gode klemmer til deg :)

    Bente

    SvarSlett
  3. SÅ godt å høre !!!
    Beundrer ditt gode humør og pågangsmot .
    Klem Anne

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.