tirsdag 30. september 2014

Siste dagen i september

Hei mine trofaste lesere!
Så er vi kommet til den siste dagen 
i september-2014.


Vi har fortsatt et nydelig høstvær her hos oss.
men i kveld på treningsturen min, var det kaldere, 
og det ble faktisk mørkt, før jeg rakk inn igjen.




Vi må vel regne med det nå. 
Etter en så fantastisk sommer og september,
må vi bare godta at høsten er her!


Jeg har vært på tur i dag. Til en nydelig park.
Jeg har tatt dere med hit før.
Men naturen forandrer seg etter årstidene.
Jeg går iallefall ikke lei, håper ikke dere heller gjør det.



Storkoste meg blant løv i skjønne farger, varm høstsol,
og sjølukt! Deilig!!!


Håper dere har det fint alle sammen.
Jeg har fått mail fra Danmark, om at julevarene er på vei.
Gleder meg masse til å pakke de opp og prise de.
Er jo regne julaften det!!!
De skal få stå på lageret en mnd. 
Før vi skal lage julebutikk!





Sov så godt.

Stor klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. danke für die wunderschönen herbstbilder, liebe grüße von angie

    SvarSlett
  2. Mule Varde er barndomsminner <3 tilbrat mang en sommer på stranden her ja :D
    Flotte bilder du har tatt vra turen din :))

    klems

    SvarSlett
  3. Hei!
    For ein nydelig park!! Skjønner godt at denne besøkes ofte ;o)
    Herlige haustbilder!!!
    Så spennande med julevarer, gledar meg til å få ein sniktitt... ;o)
    Ynskjer deg ein fin, fin dag!
    klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.