tirsdag 23. september 2014

Høst i skogen

Ute på tur om dagen er det så mye fint å se i naturen.
Nå kommer høstfagene for fult!!!
Det var bare 3`her i dag tidlig. 
Men fortsatt god temperatur midt på dagen.



Jeg har funnet meg en veldig fin vei å gå på tur. 
Der går jeg forbi flere små fersk vann.
 Det gir så ro, å se de små vanna.




I morgen skjer det noe spennende i butikken.
Det blir laget en helt ny vegg, med klær fra Spicy Vanilla.
Blir veldig spennende, og tror det blir kjempefint!!!

Torsdag er det STORPARTY i butikken.
Det er 2. gang vi arrangerer dette. 
Jeg har 5 flinke homeparty jenter med meg.
Som er ute å selger varer fra am design. 
På torsdag inviterer vi tidligere vertinner
og gjester fra am design sine homepartyer,
 til en hyggelig kveld i butikken.
Med litt godt å spise og drikke og gode tilbud.
Jeg gleder meg!!!


23. oktober blir det kundekveld. 
Det er noe kundene og vi i butikken,
gleder oss til i lang tid!!!
Vi arrangerer kundekveld 2 ganger i året. 
Høst og vår.
Da blir det som vanlig mannekeng oppvisning,
 dørlodd med flotte premier,
gratis inngang, leverandør besøk 
og mange gode tilbud!!!


1. November åpner vi julebutikken i år.
Og det kommer så mange fine julevarer.
Et lite hint om årets jul er "Jul i gamle dager"




Det er bare å glede seg til en travel høst 
i butikken, 
med masse gøy som skjer!!!




Håper dere har det fint alle sammen!

Stor klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. Hei;) Så flotte bilder du har tatt. Naturen er nydelig nå;) Høstfargene har kommet så plutselig. I dag våknet vi til 1 plussgrad, ja det var på tide å finne frem høstklær;) I dag er det høstjevndøgn og dag og natt er like lange, så nå blir det lange kvelder.
    Bra at formen din er bedre og at du har energi til å nyte naturen samtidig som du jobber for fullt med butikken;) Godt å lese;)

    Ønsker deg flotte dager fremover;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. For et flott sted du har å gå tur! Naturen er sannelig vakker på denne tiden av året :o) Lykke til med masse spennende aktiviteter framover! Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Er rett og slett imponert over alle aktivitetene du finner på i og gjennom butikken din!Og er helt enig,det er bare å stå på,tenmke litt annerledes og go for it!!! Tipper du har det kjempegøy,om enn travelt"Nettopp da er slike turer som det vi får bli med på her,gull vert! Bensintanken blir fyllt opp pleier jeg å si ;)

    God Helg!

    Toveklem ,)

    SvarSlett
  4. Wonderful pictures of a generous nature.Your blog is really lovely and interesting, I'm glad to discover it through "Vibeke design" blog.
    Greetings
    Olympia

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.