lørdag 20. september 2014

God helg

Til dere alle sammen!!!
Håper dere har det fint og koser dere!
Det gjør jeg!!


I går kosa vi oss med ferske reker, Idol og Senkveld.
I dag etter jobb har Stian og jeg gått en deilig tur,
også stod det lasagne på menyen og skal vi danse,
og litt stjernekamp.


I morgen er det presentasjon gudstjeneste 
for årets konfirmanter.


Vi har fortsatt strålende høstvær, 
det begynner å komme litt høstfarger,
Ikke så mye som på disse bildene
fra i fjor.
Men det meldes litt kaldere værtype til uka.
Det må vi jo regne med nå, i slutten av september.


God helg til dere alle sammen fra meg.
Og tusen takk for så fine ord fra dere til meg.
Blir både rørt, glad og varm i hjertet.
Så heldig jeg er som har blitt kjent med dere, 
alle sammen.


Stor klem til hver og en fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. wunderschöne herbstbilder!!! einen schönen sonntag wünscht angie

    SvarSlett
  2. Jeg bare ELSKER høsten :D nydelige farger, frisk luft og det nærmer seg JUUUUL :D

    nyt den nye uken,
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Høres ut som ei herlig helg heilt etter mi oppskrift :o)
    Nydelige haustbilder!
    Elsker fargane som høsten bringer, gir meg masse energi!!
    Ynskjer deg ei superfin ny veke!
    klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.