søndag 14. september 2014

En herlig helg!!

I helgen har vi vært på hytta alle 5!!!
Ja, for Milli har også vært med!
Vi har storkosa oss.


Vi har ikke vært her alle sammen siden påske.
Så dette har vært en etterlengtet tur.


Det har vært et helt fantastisk nydelig vær.
Sol fra nesten helt skyfri himmel, og over 20`.
I dag satt jeg ute i mange timer og fikk faktisk skille!!
Trodde ikke det var mulig midt i september.


I går tok vi turen til Dyrskuen.
Noe jeg også gleder meg masse til hvert år.
En varm dag, med enormt mange mennesker.
Men jeg kosa meg masse.


Høstfargene begynner å komme!


Med hjem ble både en deilig pute som skal
gjøre nattesøvnen min mye bedre, 
ullundertøy og ullsokker. 
Og Andreas fikk nye flotte, 
norske fjellstøvler.
Med oss til hytta kjøpte vi også deilige pølser.
Så om kvelden ble det spekemat på hytta.


Nå står en ny uke å banker på.
Denne uka starter konfirmasjons
forberedelsene til Andreas.
Med både foreldremøte og den første samlingen
for alle konfirmantene.
Og på søndag presentasjon av vårens 
konfirmanter i kirken.
Vi gleder oss til alle
forberedelsene, og selvfølgelig 
gleder vi oss allerede til den store dagen i mai.


Håper dere har hatt en fin helg.
Mine batterier er iallefall godt ladet!

Nattaklem til dere alle. 

Klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.