tirsdag 16. september 2014

Åpent og ærlig

Hei på dere mine trofaste lesere.
Som overskriften sier, er dette et åpent
og ærlig innlegg.


Etter mange mnd. i dvale, 
kan jeg nå gå ut på tur igjen,
uten at det gjør så vondt, 
og i tillegg kan jeg gå dagen etterpå også!


Dette er en STOR seier for meg. 
Cellegiften virker, det er jeg helt sikker på.
For for noen mnd. siden gjorde det så vondt å gå, 
at jeg måtte slutte med det.
Det synes jeg var veldig trist,
da jeg alltid har likt, og ut å gå.
Høre på lydene i naturen, lufte hodet, og få litt alene tid.



Etter å ha sovet bort mai, juni, juli og august -ettermiddagene, 
kan jeg nå istedet ta på meg joggeskoene og gå lange skogsturer.

Det er utrolig godt for sinnet, det gir meg livsglede, 
og kanskje vil det
gi noen resultater på utsiden også!

Vi har et utrolig nydelig høstvær her hos oss. 
Sol fra nesten skyfri himmel.
Og 20`varmegrader, det er så godt å være ute, 
å gå i sånt nydelig vær.

I oktober skal jeg til spesialisten min i Tønsberg igjen.
Det er han som medisinerer meg.
Det blir veldig spennende å høre hvordan veien min blir videre.





Stor klem fra Anne-Marit

9 kommentarer:

  1. Godt å høre at cellegiften fungerer. Håper du får mange slike herlige dager.

    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Det var gode nyheter Anne-Marit.Ikke bare for deg men også for oss som kjenner deg og følger deg her og på fb Ønsker deg gode og smertefri dager så du kan nyte naturen som du liker så godt. Og ja litt alene tid er jo bare deilig det også. Fortsatt god bedring og lykke til i Tønsberg. Klem f Ellen..

    SvarSlett
  3. Så godt å høre !
    Er så glad for at du føler deg bedre og kan nyte litt av de deilige dagene vi har nå .
    Ønsker deg mange fine solskinsdager !
    Klem Anne

    SvarSlett
  4. Her var det ikke bare nydelige høstbilder av flott natur,men herlig lesning også! Må bare glede meg med deg,har selv vært sengeliggende uten av stand til å gå - og jeg elsker å gå!!!! Så deilig og godt for deg,fantastisk at medisinen virker - den legen virker som en klok kar!Nyyyt dn fantastiske høsten videre!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  5. Hei, kjære bloggevenn! Jeg visste ikke at du hadde helsevondt, men godt du får hjelp som virker! Her har vi en lat morgen, minstemann og meg. Ønsker deg en finfin helg, god bedring. Beste hilsen M

    SvarSlett
  6. Hei deg!
    Sjukdom er ei tung bør å bære, både fysisk og psykisk!! Så godt å høre at du kan få trøst og støtte i naturen og omgivelsene rundt deg! Det er så viktig å kunne ha friheten til å kunne ta på seg sko, rusle ein tur, trekke inn frisk luft og la alle sansene få nye opplevelser!!
    Håper det kun går oppover herifra!!
    Ønsker deg ei strålandes helg!
    Stor klem

    SvarSlett
  7. Hei igjen. Jannicke har ikke sluttet å blogge. Ble oppdatert for tre dager siden http://www.jattes.net

    SvarSlett
  8. Åååå, skjønne gode Anne -Marit. Du er så fin både innsiden og utsiden ♥
    Ble så glad å høre at det går bedre med deg :):) Det å få bevege seg fritt er ingen selvfølge.
    Jeg har gode nyheter jeg også.Formen er stigende og ryggen så bra det går an :)
    Begynt å trene har jeg også begynt med :)

    Ønsker deg fine dager fremover ♥

    Varme klemmer

    Bentevenn

    SvarSlett
  9. Så godt og lese at du igjen kan komme deg ut i skogen <3
    Ikke fått med meg at du er syk, men krysser fingrene for at du snart er frisk som en fisk igjen ..

    Klemmer

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.