lørdag 2. august 2014

Utestua i sin helhet

Endelig skal dere få se litt mer av 
utestua vår!






Det syr seg sammen her!
Flere vegger er kommet opp.
Det gjenstår å male.
Og tette alle veggene ferdige.
Legge på takstein.
Utekjøkkenet er ikke ferdig.
Men jeg har allerede flere ting,
som skal flytte inn der!!! 





Jeg har fått knipset noen av de 
nye gamle skattene mine også!
Her ser dere det lille sink badekaret,
som jeg kjøpte på loppis i Sverige!
Den hvite kurven kjøpte jeg i dag.

For jeg har vært på skattejakt i dag også jeg!
Og jeg er så fornøyd!

Kommer et innlegg om det i morgen!


 Milli Dorri fikk bli med en tur ut, 
og utforske litt i den store utrygge verdenen!

Ha en fin lørdagskveld alle sammen!!!

Tenk at jeg har hatt over 
200.000 sidevisninger her nå!!!
Stor stas!!!


Stor klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Hei skjønne!
    Å milde tid SÅ fint det blir og SÅ stort!
    Ååååå dette blir gøy altså;)
    Nydelig med steingulv.....ja alt!
    Og lille Milli Dorri er den søteste ever....for lyst til å "knipe" ;))))
    Her bøtter regnet ned for tiden,litt deilig egentlig etter laaang tørke.
    Ha en flott dag og sommer.
    Så flott å høre at det går fint med deg.

    God klem
    Camilla.

    SvarSlett
  2. Hei kjære deg!!
    Ble så glad for å høre at formen din er så god og at det har gått så utrolig bra med utsalget i butikken!!:)
    Lenge siden jeg har vært inne hos deg men har hatt trøbbel med nettet. Tror det har løst seg nå.
    Skal si du har fått ei utrolig fin hagestue!! Den er jo kjempestor:)
    Tenker du klør i fingrene etter å begynne å innrede og pynte opp:)
    Så utrolig søt Milli Dorri var da!! De er så utrolig herlige i den alderen og finner på så mye rart:)
    Ønsker deg en fortsatt fin dag!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Så flott det blir :D der kommer dere nok til og kose dere max etterhvert!!!

    Nyt kvelden!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.