søndag 3. august 2014

På besøk i Vibekes butikk

I går fikk jeg endelig tatt turen til 
Vibekes lille koselige butikk!!!
Vibeke med bloggen Vibeke design 
er ei herlig jente, som jeg nå har vært så heldig 
å treffe flere ganger.


Hun er alltid blid, deler ut varme klemmer, 
vi har masse å prate om, 
og jeg kunne vært sammen
med henne en hel dag!

Vibeke selger både nytt og bruktfunn i butikken sin.
Nå har hun vært på skattejakt i Danmark, 
og kjøpt med seg masse fint, 
som hun selger i butikken sin.







Og jeg var så heldig at denne nydelige 
blå kannen stod å ventet på meg!
Den er SÅ fin!!!


I dag har vi en skikkelig gråværsdag hos oss!
En perfekt dag, for rengjøring, lesing, blogging,
taco og en god film i kveld!

Ha en fin kveld alle sammen!!!!

Klem fra Anne-Marit

5 kommentarer:

  1. Neimen du er vel bare GOD!!! Tusen takk for de skjønneste ord :)
    Kanna kom hjem til rette eier ja....den venta bare på deg den :) Nydelige bilder!
    Stor go klem

    SvarSlett
  2. Så koselig, og sånn kanne har jeg også, kjøpt i Danmark, er veldig glad i den! Så lekker utestue dere får, blir gøy å se når den er helt ferdig!
    Ønsker deg fin ny uke.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Hurra, kannen fant sin eier:) nydelig! God kveld fra Marianne

    SvarSlett
  4. Åh denna vackra kanna...bara älskar den färgen!
    Ha en fortsatt fin vecka.
    Kram Titti

    SvarSlett
  5. Nå ble det mange "ååååå" utbrudd på meg her.Først nå når jeg fikk sett de skjønne bildene i dette innlegget,men utestuen din også.Og pusefrøkena som er så skjønn.Ååå igjen :))))
    Muggen er bare nydelig,for en blåfarge!!!! Hva heter forresten blomsten du har oppi?Har en tilsvarende i litt annen nyanse som var oppi en frøpose med sommerblomster,uten navn,lurer på hva de heter????

    Misunnelig de luxe på Vibekebesøket ditt,dit må jeg også en gang.Heldigvis får vi nyte fantastiske bilder fra butikken hennes gjennom bloggen,og det er vel nettopp derfor man vil og MÅ dit også,hihi! Flink og herlig dame,ikke vanskelig å skjønne!!!!!!

    Utestuen din ser herlig ut,håper dere får brukt den masse og lenge enda fremover.Så fint du har pyntet,elsker stilen din må vite!!! BVlir nok en yndlingsplass til pusen også!!!! Hun blir bare så fin forresten,det er ikke vanskelig å se.

    Nyt dagene flinke du!!!


    Toveklem .)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.