tirsdag 19. august 2014

Messe - dager

Hei på dere!!!

Så er messene igang!
Og i går var jeg på messe hos 
to av leverandørene våre,
som holder til på Lillestrøm!


Veldig masse fint i interiør,
 puter, bilder, skjerf, ringer og armbånd!!!
Her har noen vært veldig flinke,
 og funnet mange nye design og tekster.





Gleder meg SÅ til varene kommer!!!

Til helgen er det
 DEN STORE Gave og interiørmessa på Lillestrøm.
Stian blir med meg på tur, 
gleder meg til å møte leverandører, plukke ut,
og bestille varer, og kose oss samtidig!




Formen min er ikke helt på topp.
 Leververdiene mine er høye.
Jeg er mye kvalm og uvel.
 Prøver å gjøre det beste ut av det.

Tv høsten er igang, noe jeg fryder meg over!!!
De små hverdags gledene
er viktige og ta vare på!!!
 Og 1 time med Idol, Skal vi danse,
eller en god dokumentar, gjør meg GLAD!!!

Håper dine dager er fine!!!

Tusen takk for at du tar turen inn her 
på besøk til meg!
Velkommen til nye følgere!
Og tusen takk for alle hyggelige ord 
fra dere til meg!!!
Blir jo så GLAD!!!!!

Klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. Høsten er kosetid med lys og stashing innendørs. Masse fint du frister oss med i dag.
    Håper formen din kommer seg i løpet av høsten, så du slipper å være kvalm og uvel.
    Men jeg tar av meg hatten for at du ser det positive i så mye. DU ER TØFF!!!
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Så spennande med messe!!
    Sikkert såååå masse fint, kan tenkte med det er vanskelig å velge, ikkje minst begrense seg.... ;o)
    Ja, høsten kjem litt meir for kvar dag... og heilt einig med deg!! Er ein koselig tid, men masse små gleder som for eksempel nye tv program og premierer... Viktig å ta vare på dei små kvardags gledene!!
    Ha ein fin, fin dag!

    SvarSlett
  3. Hei Anne Marit !
    Takk for så koselige ord fra deg .
    Jeg har vært skikkelig dårlig med besøk her hos deg i sommer ...
    Hadde tenkt å stikke innoom deg i butikken på vei hjem fra Sverige ..
    Men tror du ikke at jeg sovna i bilen !!!!
    Og jeg hadde glemt å si til mannen at han måtte vekke meg når vi kom dit ..
    Uff ..ble jo litt lei meg når jeg våkna .
    Håper å få en tur innom neste gang jeg skal til jentene.

    Så spennende det må være å ta ut nye varer .
    Men det var leit å høre at du ikke føler deg bra ...tenker på deg .
    Syns du alltid er så glad og optimistisk !
    God klem fra Anne

    SvarSlett
  4. Hei AnneMarit;)
    Så kjedelig at formen din er dårlig. Kan mye om det med å ha et friskt utseensde og en kropp som er "pyton". Kvalme er ikke noe godt. Men du er så flink til å holde motet oppe. Kanskje er du som meg at når det står på som verst er det bare de nærmeste som får være en del av livet ditt!?
    Skulle så gjerne ha vært på Gave og interiørmessa, men denne gangen passet det ikke.
    Bordet på det første bilde var helt nydelig. Deler du hvem det er fra? Legestudenten min trenger et nytt bord;)
    Kos deg masse på messa;) Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.