lørdag 30. august 2014

Høstpynt

Ute på trappa!
Nå var tiden der, for å gjøre litt om ute på trappa.
Bort med visne, avblomstrede sommerblomster.
Høstlyng, en ny hylle og melkespannet jeg har vært
så heldig å få av pappa, som er fra gården til bestemor.
Fikk pynte opp her ute nå!





  Gøy med med forandring etter årstidene.


Hos oss er det et skikkelig høst vær i dag.
Det regner og blåser og høsten er virkelig kommet nå.


Jeg skulle vært på Broklandsheia i dag.
Men venter med å dra til i morgen, da det er meldt
bedre vær. For dere som ikke vet hva det er, så
er det en markedsplass med utstillere, salgsboder,
tivoli, antikk, brukt og nytt!!!




Nå er det nedtelling til Skal vi danse, og videre
nedtelling til Stian kommer hjem fra Tyskland.
Han har vært der siden natt til onsdag.



Tirsdag ble forresten litt av en kveld.
Andreas var uheldig og slo hull i hodet,
knakk av en bit av den ene tanna si, og
fikk flere løse tenner.
Det bar til legevakt og tannlege. 
Og nå er han lappet sammen igjen,
og føler seg bedre for hver dag.






Håper dere har hatt en fin dag.
Her har det bare vært hjemmekos.
Litt egenpleie, lesing, 
god frokost, lunsj og middag.

Klem fra Anne-Marit



3 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig du har pyntet!!!! Her var alt perfekt sammen,- og jeg ble nesten fristet til å sette ut egne Sifonflasker.Men her på Snnmøre hadde de jo blåst over enda nokså fort tipper jeg,selv om vi har nydelig høstvær nå!Må innrømme at jeg drømmer om litt større og mer overbygd inngangsparti som kan tillate at jeg kan sette ut det jeg vil - men øverst på lsiten er det nok ikke!En gang :))

    Action hos dere skjønner jeg,bra det gikk noenlunde bra selv om det var mer enn galt nok!Godt Stian snart kommer hjem og kan pleie pasienten sammen med deg ;)

    Øsnker dere god helg i allefullefall!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  2. Nydelig!!!! Så uheldig Andreas har vært da, håper det går bra med at og at formen din er bedre! Mye spennende du har foran det nå skjønner jeg, med varer og høstens nyheter. Det er jo så det kribler over av når så mye fint er på trappene. Her skinner fortsatt sola over Trøndelag og jeg har fri. Ungene skulle vært på fjelltur, men høstforkjølelse har slått de ut. I dag blir det derfor innkjøp av diverse som skal føre til smoothier proppfulle av vitaminer og bli frisk ting :o) Ha en strålende dag!! Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Så koselig du har gjort det på trappa. Herlige farger og flotte detaljer!

    Høres ut som du har hatt en koselig og fredfull dag.

    Håper det går bedre med Andreas som var så uheldig, stakkars.

    Ønsker deg en super uke!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.