lørdag 16. august 2014

Helg

Det er helg igjen, en deilig hjemmehelg!!!
I går spiste vi ferske reker,
 og jeg slappa av å så på tv.
I dag har jeg gjort masse husarbeid. 
Deilig å ha en hel dag, 
og god tid til å få huset rent og i orden.


I morgen blir det grilling her, 
med familien på besøk! Gleder meg!!!



Her ser dere en av mine mange nye ting til
huset, kjøpt i sommer!!!
Veldig fornøyd!!! 
Endelig har jeg også en "stripete vase"!!!


Vi koser oss med Milli Dorri. 
Hun vil veldig gjerne ut å se seg om i verden.
Og står å piper ved døra, og smetter ut 
så fort hun ser en mulighet.
Vi prøver å forklare henne at hun er alt for liten, 
til å være ute. Så vi har kjøpt kattebånd, 
så hun får være ute litt, 
og bli kjent her hun bor!


Er jeg ikke fin? Det synes familien min!

Ha en fin helg alle sammen!

Stor klem fra Anne-Marit

5 kommentarer:

  1. sehr schöne bilder, ich mag die weiß-blau gestreifte vase und ich liebe ihre katze!!! alles liebe von angie aus deutschland

    SvarSlett
  2. Nydelig vase du har fått deg:) Passet så fint inn hos deg!!
    Milli Dorri er jo bare bedårende:) Utrolig søt!
    Ønsker deg ei fortsatt fin helg:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Kjempefint hos deg. Og Milli Dorri er verdens vakreste.
    Skjønner ho vil ut. pleier å være ute sammen med katten når den er ny.
    Min er 5 år, og eg pleier å ha han inne om natta. Håper eg får ha han lenger da. Mere rovdyr om natta, og dei andre kattene her, har blitt påkjørt, om natta , når det var helg, eller natt til heligdag. eller 1 mai og såndt noe. Huff.

    Sender deg ein klem.

    SvarSlett
  4. Så nydelig den var i blått:) Ønsker meg en men klarer ikke å betemme meg for farge!! Her nyter vi hytta så fort vi har mulighet. Men i helga har det vært under 15 grader!
    Men vi er bare kommet til den 17.august og vi kan ha mange flotte sommerdager enda før høststormene kommer;)

    Fin augustuke til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  5. Ja dere må sannelig passe godt på den nydelige puse-jenta deres,fort gjort å rote seg vekk når man skal oppdage verden!!!!Og at hun er nydelig - det er ihvertfall ingen tvil om!!!!Helt skjønn :)))

    Håper dere har hatt en deilig helg og er klar for en ny uke!ER vel snart messe og spennende nyehter på gang :)
    Kos deg med det!
    Toveklem .)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.