torsdag 14. august 2014

En ny epoke

I dag startet jenta vår på videregående skole. 
På helse og oppvekst i Kragerø.
En ny epoke for både hun og oss!
Skal si at tida flyr!!! 

Andreas begynte i 9. klasse i dag. 
Tenk at han bare
har 2 år igjen på grunnskolen. 

Jeg har hatt fri denne uka. 
Ungene og jeg har vært på shopping
til skolestart, vi har spist lunsjer på kafe`. 
Og i går lunsjet jeg med
ei veldig god venninne!!

Etter å ha kjørt Marie til skolen i dag, 
dro jeg på jobb.
I morgen skal jeg jobbe, og så er det fri i helgen.

Se så mye fint som kommer fra
IB Laursen i høst!
Gleder meg masse til det kommer i
butikken vår!!!

Til uka er det messe i Oslo på 
mandag og lørdag-søndag.
Gleder meg!!!!



Her inne på bloggen har jeg så 
mye besøk om dagen!!!
Kjempegøy!!! 
Også får jeg så mange fine ord fra dere, 
både fra lesere her i Norge,
og lesere fra andre land.!!!!!
Jeg blir så glad og varm i hjertet!!!
Dere er så snille, gode og herlige alle sammen!!!


Sove så godt alle mine trofaste lesere!!!

Klem fra Anne-Marit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.