søndag 20. juli 2014

Velkommen inn til en helt annen verden

I går tok vi båten ut til Stråholmen.
Det er en fantastisk flott øy, rett før Jomfruland.


Jeg tok med kamerat og gikk en tur, bort til husene på øya.
Det er som å komme inn i en helt annen verden.


Plassen minner meg om Astrid Lindgrens verden.
Og jeg tok meg i å se etter både Madikken, Elisabeth, Emil,
og alle ungene i Bakkebygrenda.




Tror bildene her taler for seg!








Sukk!!!

Sov godt i sommernatten alle sammen.

Så blogges vi snart igjen.

Klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Helt herlig :) Tenk jeg har aldri vært der ennå jeg har tegnet en barnebok basert på sommeren der ute...det er litt spesielt og jeg hadde kun bilder å gå etter den gang... Håper jeg får en anledning til å ta turen en vakker dag :)Klem Vibeke

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.