søndag 6. juli 2014

Utestua

Hei alle sammen!!!

Utestua tar form!!!
Vinduer er på plass på den ene veggen,
taket klart for takstein.
Stian jobber og står på, de få timene han har fri!
Vi synes det blir så bra,
 og det blir sånn som vi ønsket oss det.
I en gammel landlig stil, som står i stil til huset vårt.



Nå er det 80 skjønne følgere her på bloggen min!
Håper dere koser dere her inne, 
akkurat som jeg gjør på besøk hos dere.

I dag er det søndagsåpent i butikken min.
Skal jobbe selv i dag. 
Butikken er åpen fra 14-19.
Så er du forbi, er du hjertelig velkommen inn til meg!

Sommerværet har forlatt oss for en stund. 
Men temperaturen er det ingenting å klage på!

Ha en fin søndag alle sammen!

Klem til hver og en fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Å så heldige dere er som får utestue!

    God sommer!

    Klem

    SvarSlett
  2. Å, det kommer til å bli så fint, heldige du! Jeg fikk tak i samme kurvstol i høst, har den i bryggestua, min er naturfarget, men ser den bør males hvit, lekker den du har.
    Ha en fortsatt fin søndag!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. For en fantastisk kurvstol du har fått tak i,akkurat passelig nostalgisk og romantisk og slik som vi liker.Og slik som vi liker blir også vinterhagen ser jeg,så spennende dager!!!!Kan ikke få utrrykt meg nok for hvor mye jeg gleder meg til vi skal sette i gang her..til høsten sier pappa som må hjelpe oss (samboer har ikke bare ti ,men tusen tommeltotter ) ! Gleder meg til å se hvordan du får det innvendig etterhvert,det kribler vel i både hode og fingre etter å begynne ;)))

    God ny uke til deg!!

    Toveklem .)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.