tirsdag 1. juli 2014

Ut på tur og masse mer på hjertet!!!

Hei på dere alle som følger meg, 
Der er jeg innom igjen!!!
Det var så mange koselige ord til meg 
fra dere her nå!!
Dere er så herlige!!!!



Det er enda 2 uker til jeg har ferie. 
Da skal vi en uke til Danmark!!!!
Nå tar jeg noen fridager innimellom. 
Og da tilbringer jeg tid med 
med ungedommene våre!



Nå har jeg og Andreas vært på tur igjen, 
til Risør denne gangen.
Må alltid en tur dit i løpet av sommeren!!!
Herlig liten sørlandsby, med en hvit flekk med 
fantastisk utsikt, akvarium,
koselige butikker og spisesteder.
Nydelige hager, hvite trehus med blå dører.
Også er butikkene så flinke
til å gjøre det koselig utenfor døra også!!!




I dag har jeg og Marie vært på shopping, 
og spist nydelig lunsj.
Veldig koselig å få litt alenetid 
med hver av mine kjære!

Har også vært hos legen i dag. 
Fine prøver i dag, hurra for det!!!

Det er 1. juli, og vi legger det 1. halve året av 
2014 bak oss!
Det har vært et fantastisk halvår i butikken. 
Vi har veldig stor økning,
faktisk 50% fra i fjor. Det er så gøy!!!!
Og sommeren er bare så vidt igang!!!


Har mye på hjertet i dag,
 må fortelle dere at jeg har begynt "å samle"
til utestua vår!!! Masse fint skal ut dit, 
når den står ferdig.
Jeg lover å ta noen bilder av prosjektet, 
å vise dere i neste innlegg!
Har hentet en flott "sak" i dag,
 som jeg skal kose meg i der ute!
Det kommer bilder av den også!!!



Vi venter på at sommerværet skal 
komme tilbake til oss.
Og mens vi venter, og Stian ser fotball.
Tar jeg på meg ullsokker, og ulljakke, 
kryper under teppet i sofaen
og ser serien RITA på Tv2 Sumo!!! 
Har blitt helt hekta, 
og er snart igang med sesong 2.

På bloggen har det nå vært 
169.500 sidevisninger.
Det synes jeg er veldig stas!

Hjertelig velkommen til dere alle.
Og som sagt så blir jeg veldig glad for 
noen ord fra dere!!!

Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Sørlandsbyene er så koselig. Og som du skriver så er det jo så fint utenfor. Vi har vært i Kolding hos min søster noen dager og fått med oss designutstillingen hun deltar i på Kolding hus;) Så gøy å se all kreativiteten;) Fikk også sett bachelorutstillingene på Designskolen;) Hodet er fullt av kreativt påfyll;)
    Så flott at prøvene dine holder seg fine. Det fortjener du;)

    Sommerklem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Fikk veldig lyst til en liten Sørlandstur når jeg så bildene fra Risør.
    Er så koselig å spasere i gatene med de hvite pene husene.
    Riktig så eksotisk for en innlandskrabbe som meg.
    GLeder meg til neste innlegg fra deg. Lurer fælt på hva du skal vise oss da.
    Klem fra Marit

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.