lørdag 19. juli 2014

Herlige danmark

Vi har kommet hjem fra en deilig ferietur til herlige Danmark.
I 5 dager har vi koset oss på Løkken og i Hjørring!





Vi har bodd i ferieleiligheter på Grønhøj Strand i Løkken.
Spist masse god mat, hatt god tid sammen med mann og barn, tantebarn, svigerinner og svogere.
Shoppet klær og interiør, slappet av, og vært på stranda.





 En herlig hage ved et typisk dansk hus! Sukk så fint!!!


Her kommer bilder fra nydelige Løkken strand!








Håper dere koser dere, og har fine sommerdager.
Det har jeg!!!
I morgen kommer det et nytt innlegg
fra nydelige Stråholmen, som vi var
på med båten i dag!

Takk for at dere kommer innom på
besøk til meg, selv om dere har sommerferie.
Jeg skal snart ta en tur inn på besøk til dere
også, mine trofaste følgesvenner!!

Stor sommerklem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Ååå for en liten skjønn nydlighet av en hage!Må bare nødt til å skaffe meg Stokkroser (er det ikke det som er avbildet??)
    Helt nydelig!
    Høres ut som flotte dager,og så velfortjent for flinke deg som står sånn på!Drømmer om Danmarksferie selv,men det blir vel ikke i år (mangler hundepass).Må prøve å få det til neste år!!!!
    Håper du har fått ladet batteriene :)
    Toveklem :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.