tirsdag 29. juli 2014

Gammel lykke

For en dag, for en lykke!!!

Jeg har hatt en fridag i dag,
og jeg og Marie har vært på harrytur til Sverige.


På vei hjem stoppet vi på en loppis.
Og der fant jeg en herlig skatt, som ble med hjem.
Skal ta bilder så dere snart får se.
Loppisen var på denne gamle gården.
Både inne i låven og ute på gårdsplassen.
Hit drar jeg garantert innom igjen!

I kveld har jeg kjøpt flere gamle skatter 
på nettsiden needy!!!
Noen av dem ser dere her!




Flere bilder kommer!!!
Nå blir det fint i utestua vår!!!

Stian har jobbet på den i kveld.
Bilder kommer!

Så her er det bare og følge med!!!

Vi har fortsatt et nydelig sommervær,
 vi koser masse med lille Milli Dorri,
også savner vi Andreas som er på Norway cup!

Formen er fin! Og jeg storkoser meg!!!
Var på jobb i går etter 2 uker sommerferie.
Skal jobbe litt innimellom, 
frem til ungene begynner på skolen igjen.
Det gjør godt for kroppen.
Det er helt topp å være i butikken, 
med så mange handleglade sommerturister!!!
HURRA for en fantastisk juli!!!

Sommerklem fra lykkelige Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Heisann!
    Så heldig du er så kan ta dagsturer til Sverige!!!
    Har inntrykk av at det er så mykje bedre utvalg av loppiser der enn her heime i Norge... Er sjølv frå Sogn og Fjordane, og her er det ikkje akkurat overflod av loppiser å gå på... :o( og for en nydelig gammal gård.... smelt...
    Masse flotte ting du hadde kjøpt deg også!! På ein nettbutikk?!?
    Kjempe fin blogg du har! Har lagt meg til som følger her, eg ;o)
    Ha ein superfin dag!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.